جشن‌های بزرگ عید غدیر صددرصد مردمی برگزار شد / درصدد بهبود ناوگان حمل‌ونقل عمومی هستیم

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: بزرگ‌ترین مزیت جشن‌های عید غدیر خم، حضور مردمی همه هیئت‌ها، مواکب و مشتاقان امیرالمومنین (ع) بود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمد نورصالحی امروز _یکشنبه هجدهم تیرماه_ در نطق پیش از دستور نودوسومین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان با تبریک فرارسیدن میلاد امام موسی‌بن جعفر (ع) اظهار کرد: به لطف حضرت امیرالمومنین (ع) و تلاش جهادی که از ماه‌ها قبل آغاز شده بود، عید بزرگ غدیر به‌صورت صددرصد مردمی برگزار شد، در واقع بزرگ‌ترین مزیت این جشن حضور مردمی همه هیئت‌ها، مواکب و مشتاقان امیرالمومنین (ع) بود.

وی با بیان اینکه جشن‌های مردمی غدیر را در سراسر کشور شاهد بودیم و در اصفهان نیز این جشن‌ها درخشش خوبی داشت و همچنان نیز ادامه دارد، افزود: در شورای اسلامی شهر اصفهان قصد داشتیم که امروز از تعدادی از فعالان جشن‌های عید غدیر تشکر کنیم اما با توجه به اینکه برخی دست‌اندرکاران هنوز درگیر برگزاری جشن‌ها بودند، این جلسه را به هفته آینده موکول کردیم.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه در هفته جاری با توجه رونمایی از پرده غدیر به همت بنیاد مهدویت و آینده‌پژوهی از مسئولان این بنیاد دعوت کردیم تا در جلسه امروز حضور داشته باشند، خاطرنشان کرد: هدف بنیاد فعالیت به نیت چهارده معصوم بوده است، لذا برای معرفی این اثر باارزش به مردم تلاش کنیم.

وی با اشاره به مشکلات حوزه حمل‌ونقل عمومی درون‌شهری و برون‌شهری گفت: طی هفته‌های گذشته که سفرهای تابستانی آغاز شده است، مشکلاتی در حوزه حمل‌ونقل برون‌شهری دیده می‌شود؛ عمده حمل‌ونقل این حوزه توسط بخش خصوصی انجام می‌شود اما با توجه به وضعیت اقتصادی، انتظار کمک دارند.

نورصالحی ادامه داد: در این راستا مسئولان عالی کشور باید برای ایام اربعین برنامه‌ریزی دقیقی داشته باشند، لذا امیدواریم این کار به‌نحو احسن مدیریت شود.

وی با بیان اینکه مدیریت شهری نیز در تلاش است در خصوص حمل‌ونقل درون‌شهری، تنظیم سرفاصله‌ها و بهبود ناوگان تا قبل از آغاز مهر اقدامات خوبی انجام دهد، اضافه کرد: مدیریت شهری در راستای گشایش و تأمین ناوگان کافی تلاش می‌کند، لذا سه ماه پرکار پیش رو داریم.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان با گرامیداشت هفته مالیات گفت: با توجه به همکاری خوب اداره مالیات با مدیریت شهری در تخصیص آنچه سهم شهر است، امروز میزبان مدیرکل امور مالیاتی هستیم.

کد خبر 672169

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.