کودتای بازیکنان پاری‌سن‌ژرمن علیه کیلیان امباپه‌

روزنامه‌های ورزشی امروز کشور انگلیس، خبرهای مختلفی را پوشش داده‌اند که خواندن آن خالی از لطف نیست‌.

به گزارش خبرنگار ایمنا، روزنامه‌های مختلف انگلیسی خبرهای ورزشی این کشور را به صورت روزانه در یک بسته خبری مورد بررسی قرار داده‌اند که از نقل و انتقالات گرفته تا خبرهایی درخصوص سایر رشته‌ها تحت پوشش آن است.

بسته خبری امروز _ یکشنبه هجدهم تیر ۱۴۰۲_ به شرح زیر است:

میرر:

* اریک تن‌هاخ، سرمربی منچستریونایتد تصمیم بی رحمانه‌ای برای فروش هری مگوایر، جیدون سانچو، فرد و اسکات مک تومینی در تابستان امسال گرفته است.

آبزرور:

* چلسی برای جذب روملو لوکاکو که به عنوان هدف یوونتوس و الهلال ظاهر شده و پیشنهاد اینترمیلان برای جذب این مهاجم را رد کرده است، منتظر دریافت ۴۰ میلیون پوند است.

تلگراف:

* داوید دخیا اعلام کرد که در تابستان امسال پس از ۱۲ سال حضور در اولدترافورد، منچستریونایتد را ترک خواهد کرد و این باشگاه آماده است تا تلاش‌های خود را برای جذب آندره اونانا از اینترمیلان به عنوان جانشین او افزایش دهد.

سان:

* سرمربی اورتون، شأن دایچ، می‌خواهد در رقابت برای جذب آدام وارتون، جواهر خط میانی بلکبرن، پیروز شود.

میل:

* چلسی مذاکرات خود را با فولارین بالوگون بازیکن آرسنال آغاز کرده است زیرا جست و جوی آنها برای یک مهاجم مرکزی جدید ادامه دارد.

* ریچارلیسون مهاجم تاتنهام مدعی شده است که آنتونیو کونته به مدت دو ساعت پس از حذف اسپرز از لیگ قهرمانان توسط میلان، او را مورد سرزنش قرار داده است.

* در میان گمانه‌زنی‌ها در مورد نقش کایل واکر در منچسترسیتی برای فصل آینده، این بازیکن به زودی درباره آینده خود تصمیم خواهد گرفت.

* بر اساس گزارشی که منتشر شده، ناتینگهام فارست پیش از خریدهای تابستانی، کلچی ایهاناچو از لستر را تحت نظر دارد.

* بر اساس یک گزارش، باشگاه برنلی انگلیس قصد دارد تا سومیلا کولیبالی، مدافع بوروسیا دورتموند را به خدمت بگیرد.

* باشگاه کریستال پالاس، شأن دری، بازیکن سابق خود را تنها پنج ماه پس از اینکه توسط پاتریک ویرا، سرمربی تیمش کنار گذاشته شد، دوباره توسط روی هاجسون سرمربی جدیدش به تیم برگرداند.

* به نظر می‌رسد اینتر میامی رونمایی از لیونل مسی را برای شانزدهم جولای تأیید کرده و باشگاه در آن شب از یک "رویداد بزرگ رونمایی" سخن گفته است.

منچستر ایونینگ نیوز:

* منچسترسیتی علی‌رغم فروش رومئو لاویا هافبک فعلی ساوتهمپتون در تابستان گذشته، ظاهراً دوباره به او علاقه‌مند شده است.

اتلتیک:

* شش بازیکن پاری سن ژرمن پس از صحبت‌های کیلیان امباپه در مصاحبه‌ای، با ناصر الخلیفی رئیس باشگاه جلسه‌ای برگزار کردند و علیه ستاره فرانسوی موضع گرفتند.

* بورخا ساینز، مهاجم نوریچ پس از مصدومیت از ناحیه رباط مچ پا، سه ماه اول فصل جدید را از دست خواهد داد.

دیلی رکورد:

* مکس جانستون، بازیکن تیم مادرول، در آستانه انتقال به تیم اتریشی اشتورم گراتس است.

کد خبر 672163

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.