کلنگ‌زنی احداث مخزن بتنی ۳۰۰ هزار لیتری ذخیره آب

شهردار گرگان گفت: با توجه به ضرورت توجه به مقوله صیانت از آب، پروژه احداث مخزن بتنی ۳۰۰ هزار لیتری ذخیره آب محله چاله‌باغ ظرف مدت هشت ماه آینده به بهره‌برداری خواهد رسید.

سیدمحمدرضا سیدالنگی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: در سیزدهمین هفته از طرح شنبه‌های جهادی شهرداری گرگان، عملیات احداث مخزن بتنی ۳۰۰ هزار لیتری ذخیره آب محله چاله‌باغ با اعتبار ۳۵ میلیارد ریال با حضور رئیس شورای اسلامی شهر، مدیران شهرداری گرگان و شهروندان محله چاله باغ در محدوده پارک آغاز شد.

وی با اشاره به انجام اقدامات مؤثر در راستای رفع معضل کم‌آبی در شهر گرگان، افزود: اجرای این طرح با هدف استفاده از آب‌های سطحی و جلوگیری از هرز آب‌های موجود در منطقه به منظور مصرف در حوزه فضای سبز شهری انجام شده است تا از آب‌های ذخیره شده مخزن در موارد اضطرار استفاده شود.

شهردار گرگان خاطرنشان کرد: با توجه به ضرورت توجه به مقوله صیانت از آب، پروژه احداث مخزن بتنی ۳۰۰ هزار لیتری ذخیره آب محله چاله‌باغ ظرف مدت هشت ماه آینده به بهره‌برداری خواهد رسید.

سیدالنگی تصریح کرد: ۴۵ پروژه عمرانی، فرهنگی و اجتماعی در قالب «شنبه‌های جهادی» به مناسبت چهل‌وپنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی تا زمان ایام‌الله دهه فجر در سطح محلات با اولویت مناطق کم‌برخوردار کلنگ‌زنی و افتتاح خواهد شد.

کد خبر 672149

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.