تماس کریستیانو رونالدو با هم‌تیمی طارمی برای حضور در عربستان

کریستیانو رونالدو با اوتاویو ،ستاره پورتو تماس گرفته است تا او را به تیم النصر عربستان ببرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، اوتاویو، هافبک پورتو برای پیوستن به النصر عربستان مورد توجه قرار گرفته است. هنوز دو سال از قرارداد این بازیکن ۲۸ ساله باقی مانده، اما طبق گزارش‌ها، طرف عربستانی به او پیشنهاد داده است که یک قرارداد پرسود برای پیوستن به هموطن پرتغالی‌اش، کریس رونالدو، در تیم لوئیس کاسترو به امضا برساند.

روزنامه آبولای پرتغال ادعا می‌کند که این بازیکن ۳۸ ساله، با هموطن خود تماس گرفته است تا او را متقاعد کند که راهی لیگ حرفه‌ای عربستان و باشگاه النصر شود.

این گزارش اضافه می‌کند که اوتاویو بند آزادسازی ۳۱ میلیون پوندی دارد که تا پانزدهم جولای اعتبار دارد، اما پس از آن تاریخ، این مبلغ به ۴۷ میلیون پوند افزایش پیدا خواهد کرد.

اگر بازیکن سابق اینترناسیونال به النصر بپیوندد، طبق گزارش‌ها می‌تواند سالانه نزدیک به ۱۲ میلیون پوند درآمد داشته باشد، یعنی پنج برابر بیشتر از درآمدی که در پورتو به دست می‌آورد. با این حال، روزنامه آبولا اضافه می‌کند که تیم پرتغالی تمام درآمد حاصل از فروش احتمالی ستاره‌اش را به جیب نمی‌زند زیرا مقداری از آن، به تیم‌های سابق او تعلق دارد.

اوتاویو رابطه خوبی با رونالدو دارد، به‌طوری که او، گزارش رسانه‌ها مبنی بر تهدید ستاره سابق منچستریونایتد به ترک تیم ملی پرتغال در جام جهانی سال گذشته را تکذیب کرد.

ستاره پورتو گفت: رونالدو "کاپیتان" تیم بود و پرتغالی‌ها زیر نظر او "متحد" شدند.

باید دید اوتاویو پیشنهاد النصر را می‌پذیرد یا خیر. فصل جدید لیگ برتر پرتغال از پنجم آگوست آغاز می‌شود و رقابت‌های لیگ حرفه‌ای عربستان نیز شش روز بعد استارت خواهد خورد.

کد خبر 672130

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.