وضعیت آب ملاشیه در حالت پایدار قرار گرفت

سرپرست فرمانداری اهواز با اشاره به توزیع ۲۰ هزار بطری آب معدنی در ملاشیه گفت: با اتمام طرح ضربتی خط انتقال به منظور تقویت فشار آب ملاشیه، مشکل آب حل شد و در حالت پایدار قرار گرفت.

سیداحمد موالی‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: طی چند روز اخیر شاهد افت فشار یا قطعی آب در محله ملاشیه بودیم، از روز نخست ایجاد مشکل و کاهش فشار آب با همکاری ادارات، نهادها و دستگاه‌های اجرایی آبرسانی به صورت سیار به منازل سطح منطقه انجام شد.

وی افزود: به منظور رفع مشکل ایجاد شده، طرح اتصال خط انتقال از ضلع شرقی ملاشیه به صورت ضربتی و در راستای تقویت فشار آب این منطقه به‌طور شبانه‌روزی با بسیج همه امکانات اجرا شد و با تکمیل آن شرایط منطقه به حالت پایدار در آمد.

سرپرست فرمانداری اهواز با اشاره به اقدامات ادارات، نهادها و دستگاه‌های اجرایی برای رفع مشکل آب منطقه ملاشیه خاطرنشان کرد: طرح‌های دیگری نیز برای تقویت فشار آب این محله به صورت اساسی در دستور کار قرار گرفته است تا تا دیگر شاهد چنین اتفاقاتی در ملاشیه نباشیم.

موالی‌زاده اضافه کرد: منطقه ملاشیه علاوه بر مشکل افت فشار آب، مشکلات دیگری نیز دارد که پس از هماهنگی و برنامه‌ریزی با ادارات و دستگاه‌هایی ذی‌ربط با در نظر گرفتن اولویت، رفع می‌شود.

وی تصریح کرد: در مدت زمانی که افت فشار آب ایجاد شده بود، ۲۰ هزار بطری آب معدنی توسط بسیجیان و نیروهای سپاه ناحیه مقاومت بسیج امام حسین (ع) غرب اهواز و با همکاری فرمانداری اهواز، گروه ملی صنعتی فولاد ایران، شرکت آب و فاضلاب، توسعه نیشکر و صنایع جانبی، شرکت نورد لوله و شهرداری در منطقه توزیع شد.

کد خبر 672121

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.