افزایش ۵۶ درصدی درآمد نسبت به مدت مشابه سال قبل

مدیر شهرداری منطقه دو گرگان از افزایش ۵۶ درصدی درآمد شهرداری این منطقه نسبت به مدت مشابه سال قبل خبر داد.

مجید طاهری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا از افزایش ۵۶ درصدی درآمد سه ماهه نخست امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل خبر داد و اظهار کرد: میزان وصولی درآمد این شهرداری در بهار امسال بیش از ۳۰ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان بوده است که نسبت به مدت مشابه سال قبل رشد ۵۶ درصدی را نشان می‌دهد.

وی در خصوص عملکرد حوزه عمرانی افزود: عملیات بهسازی و مرمت آسفالت در مجموع ۱۸ هزار و ۳۰۰ متر از محدوده منطقه دو مانند معابر کوی انجیراب، محله امام رضا (ع) و کوی ایرانمهر به اتمام رسیده است.

مدیر شهرداری منطقه دو گرگان خاطرنشان کرد: یک هزار و ۳۰۰ متر مربع بتن، یک هزار و ۲۰۰ متر مربع پازل فرش و ۳۵۰ متر مربع موزائیک فرش در سه ماهه نخست امسال نصب شده است.

وی با اشاره به آمار حوزه شهرسازی گفت: در سه ماهه ابتدایی، مجوز ۴۰ مورد احداث یا تجدید بنا و همچنین ۲۲ مورد اصلاح پروانه صادر شده است.

طاهری از توسعه شبکه فاضلاب جهت اتصال خیابان اصلی به کوچه‌ها در کوی چاله باغ، میدان مادر تا بلوار دانشگاه و نیز بلوار الغدیر خبر داد و عنوان کرد: در سه ماهه ابتدایی سال ۱۴۰۲ بیش از هشت هزار تُن زباله و ضایعات در سطح منطقه دو جمع‌آوری شده است.

کد خبر 672095

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.