تداوم اجرای طرح امنیت محله‌محور در اصفهان / جمع‌آوری ۱۴ معتاد متجاهر و دستگیری ۹ مزاحم

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان از تداوم اجرای طرح امنیت محله‌محور و دستگیری هشت سارق و ۹ خرده‌فروش مواد مخدر در طول ۷۲ ساعت گذشته خبر داد.

سرهنگ حسین بساطی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: مرحله دیگری از طرح امنیت محله‌محور و پاک‌سازی پارک‌ها، تفرجگاه‌ها و نقاط آلوده و جرم‌خیز، طی ۷۲ ساعت گذشته با استفاده حداکثری از ظرفیت یگان‌های تابعه در سطح شهرستان اصفهان به اجرا گذاشته شد.

وی افزود: مأموران با تلاش شبانه‌روزی و انجام اقدامات هوشمندانه خود، موفق به شناسایی و دستگیری هشت سارق، ۹ خرده‌فروش مواد مخدر، ۹ نفر از مزاحمان نوامیس و جمع‌آوری ۱۴ معتاد متجاهر شدند. کشف دو دستگاه موتورسیکلت مسروقه، ۲۱ قبضه سلاح سرد، ۲۹ حلقه لاستیک خارجی قاچاق، ۵۹۱ گرم انواع مواد مخدر و توقیف ۳۸ دستگاه موتور سیکلت و هشت دستگاه خودروی متخلف نیز از سایر نتایج اجرای این طرح بود.

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان با اشاره به اینکه متهمان دستگیر شده پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شدند، خاطرنشان کرد: اجرای مستمر و هدفمند طرح‌های امنیت محله‌محور از اولویت‌های این فرماندهی است و مجرمان و مخلان امنیت در جامعه باید بدانند که پلیس بدون هیچ مماشاتی، با قاطعیت با این افراد برخورد می‌کند.

کد خبر 672030

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.