عاملان سرقت خشن از اعضای یک منزل، کمتر از ۲۴ ساعت دستگیر شدند

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان از دستگیری دو نفر که با بی‌هوش کردن سه نفر از اعضای یک منزل بیش از شش میلیارد ریال از اموال آنها را به سرقت برده بودند، در کمتر از ۲۴ ساعت توسط مأموران این فرماندهی خبر داد.

سرهنگ حسین بساطی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: در پی تماس تلفنی یک زن با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ و اعلام شکایت مبنی بر سرقت اموال خود توسط دو سارق خشن، مأموران فرماندهی انتظامی شهرستان اصفهان در محل حضور پیدا کردند و تحقیقات خود را در این خصوص آغاز کردند.

وی افزود: شاکی در اظهارات خود اعلام کرد شب گذشته به همراه سه فرزندم در منزل حضور داشتم که دو مرد وارد منزل شدند، با گرفتن دستمالی جلوی دهان من و فرزندانم ما را بی‌هوش کردند و سپس مقداری طلا شامل دو گردنبند و سه النگو، یک جفت گوشواره، دو دستگاه تلفن همراه، ۱۰ هزار دلار و ۵۰۰ میلیون ریال وجه نقد را سرقت کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان ارزش اموال به سرقت رفته را برابر ارزیابی کارشناسان مربوطه شش میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال اعلام و تصریح کرد: پس از دریافت اظهارات شاکی، با انجام اقدامات علمی و تخصصی، سرانجام هویت سارقان شناسایی و در کمتر از ۲۴ ساعت این افراد در مخفیگاه خود دستگیر و به کلانتری منتقل کردند.

وی با اشاره به کشف اموال مسروقه و تحویل آنها به مال‌باخته گفت: متهمان پس از اعتراف صریح به اقدام مجرمانه خود برای انجام اقدامات قانونی تحویل مرجع قضائی شدند. برخورد پلیس و دستگاه قضائی با افرادی از این دست که باعث ترس و وحشت بین مردم می‌شوند و به احساس امنیت خاطر شهروندان خدشه وارد می‌کنند، قاطع، سخت و پشیمان‌کننده خواهد بود. این افراد باید منتظر عواقب اقدامات خود باشند، چراکه پلیس آنها را رصد و در کمترین زمان، دستگیر می‌کند.

کد خبر 672028

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 1
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۲۳:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۷
    0 0
    حتما ضمانت پرداخت خسارت در صورت وقوع سرقت برای هر چیزی که به عنوان ضد سرقت میخرید از فروشندگان بخواهید وگرنه فقط باید دعا کنید که سارقین سراغ شما نیان