فایتر ایرانی مقابل پلنگ‌سیاه شکست خورد

محمد صادقی مبارز موی‌تای ایرانی پس از یک رقابت نزدیک در مسابقات قهرمانی سازمان وان‌چمپیونشیب مقابل همتای تایلندی خود مغلوب شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، در مبارزه موی‌تای سبک‌وزن "مبارزات جمعه" تحت عنوان سازمان وان‌چمپیونشیپ، محمد صادقی پس از سه راند مبارزه با رای داوران مقابل "پلنگ سیاه" تایلندی شکست خورد. مبارز ۳۰ ساله تایلندی در راند اول بر رقابت مسلط شد و با ضربات سنگین فشار زیادی را به صادقی وارد کرد. در آن سوی میدان نیز صادقی بدن "پلنگ‌سیاه" را با زانو و ضربات بلند مورد هدف قرار داد، اما با ضربات مشت نتوانست به حریف خود نزدیک شود.

صادقی در راند دوم عملکرد بهتری از خود نشان داد اما همچنان مبارز تایلندی از توانایی‌های ضربه‌ای خود به خوبی استفاده کرد و در اوایل راند به جلو حرکت کرد. در عین حال نیز مبارز ایرانی تعادل خوبی را برای ماندن روی پای خود نشان داد و به خوبی مقابل حریف خود دفاع کرد.

پلنگ‌سیاه راند سوم را هجومی آغاز کرد. صادقی ۲۱ ساله سعی کرد با استفاده از ضربات بالا مقابل حملات مبارز تایلندی ایستادگی کند. در اواخر راند سوم ورزشکار ایرانی فشار را بیشتر کرد و حملات زیادی را ترتیب داد اما در پایان مسابقه داوران رای به برتری مبارز تایلندی دادند.

این دومین شکست متوالی صادقی است. او پیش از این ۲ برد به دست آورده بود. پس از این مبارزه، رکورد کلی حرفه‌ای صادقی به ۱۲ برد و ۳ شکست تقلیل یافت. در همین حال، پلنگ سیاه اولین پیروزی خود را در مسابقات قهرمانی سازمان وان چمپیونشیپ به دست آورد.

به گزارش ایمنا، «مبارزات جمعه» که تحت عنوان سازمان وان‌چمپیونشیپ ONE Friday Fights برگزار می‌شود مجموعه‌ای از رویدادهای هنرهای رزمی ترکیبی است که در ورزشگاه بوکس لومپینی بانکوک تایلند دنبال می‌شود و یکی از موی‌تای‌کاران ایرانی در آن با رقبا مصاف می‌کند.

کد خبر 672017

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.