آخرین جزئیات حمله تروریستی به کلانتری ۱۶ زاهدان + فیلم

حمله تروریستی به کلانتری ۱۶ زاهدان صبح امروز صورت گرفت که تاکنون شهادت یک مأمور فراجا تأیید شده و با هلاکت هر چهار تروریست غائله به پایان رسیده است.

به گزارش ایمنا، از ساعت ۷:۱۵ صبح امروز، شنبه، بعد از وقوع دو انفجار، درگیری‌های مسلحانه‌ای اطراف کلانتری ۱۶ زاهدان به‌وجود آمد که با افزایش نیروهای امنیتی، نظامی و انتظامی در منطقه و محاصره محدوده درگیری و انسداد مسیرهای منتهی به این منطقه، از دقایقی قبل صدای تیراندازی در محدوده مورد نظر قطع شد و در زمان انتشار این خبر آرامش به شهر بازگشته است.

مهدی شمس‌آبادی، دادستان مرکز استان سیستان و بلوچستان صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: در درگیری مسلحانه صبح امروز به کلانتری ۱۶ زاهدان، تاکنون دو نفر از مأموران نیروی انتظامی به شهادت رسیده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: صبح امروز تعدادی از افراد مسلح به یکی از کلانتری‌های شهرستان زاهدان حمله کردند که هنوز این درگیری ادامه دارد.

معاون استاندار سیستان و بلوچستان: عامل انتحاری در کار نبود

علیرضا مرحمتی گفت: چهار نفر مسلح صبح امروز به کلانتری ۱۶ حمله کردند.

وی افزود: دو نفر از نیروی‌های انتظامی به شهادت رسیده‌اند اما عامل انتحاری در کار نبوده است و تروریست‌ها از نارنجک استفاده کرده‌اند.

معاون سیاسی امنیتی استانداری سیستان و بلوچستان ادامه داد: عوامل وارد برجک شدند اما نتوانستند وارد محوطه کلانتری شوند.

حمله مسلحانه به کلانتری ۱۶ زاهدان با هلاکت تروریست‌ها ناکام ماند

روابط‌عمومی و تبلیغات قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه طی بیانیه‌ای در خصوص حادثه‌تروریستی صبح امروز زاهدان اعلام کرد: صبح امروز یک تیم تروریستی چهارنفره که قصد ورود به کلانتری ۱۶ زاهدان را داشت، با مقاومت جانانه کارکنان خدوم نیروی انتظامی مواجه شد و پس از هلاکت تمام تروریست‌ها اقدام کور تروریستی آنها ناکام ماند.

در این اطلاعیه آمده است: در این حادثه ۲ نفر از مدافعان امنیت به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.

روایت فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از جزئیات حادثه تروریستی در زاهدان

سردار جلیلیان، فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان به تشریح جزئیات حادثه کلانتری زاهدان پرداخت و گفت: تروریست‌ها در پوشش ارباب رجوع وارد کلانتری ۱۶ زاهدان شدند.

اسامی شهدای فراجا در حادثه تروریستی امروز زاهدان

سردار جلیلیان، فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان اظهار کرد: ️ ۴ نفر تروریست‌های معاند با پوشش ارباب رجوع به کلانتری آمده بودند.

وی افزود: تروریست‌ها توسط عوامل کلانتری زمین گیر شدند.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: دو نفر از عوامل کلانتری، ستوان علی کیخا و سرباز وظیفه رشیدی پس از مقاومت جانانه به شهادت رسیدند.

سردار جلیلیان افزود: اوضاع امنیت اطراف کلانتری به حالت عادی بازگشته است و کلانتری ۱۶ کوی شهدا مشغول خدمات‌رسانی است.

«جیش الظلم» مسؤلیت حمله تروریستی به کلانتری زاهدان را بر عهده گرفت

گروهک تروریستی «جیش الظلم» با انتشار بیانیه‌ای مسؤولیت حمله تروریستی به کلانتری ۱۶ زاهدان را بر عهده گرفت.

صحنه‌هایی از مقابله مقتدرانه حافظان امنیت با تروریست‌ها در کلانتری ۱۶ زاهدان

صحنه هایی از حضور و مقابله جانانه و مقتدرانه حافظان امنیت در مقابل تروریست‌های کوردل در حادثه کلانتری ۱۶ زاهدان را در این ویدئو ببینید.

کد خبر 672003

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.