گاز مدارس بدهکار استان چهارمحال‌وبختیاری قطع نمی‌شود

مدیرعامل شرکت گاز استان چهارمحال‌وبختیاری گفت: شرکت ملی گاز از دستگاه‌های تامین‌کننده اعتبار برای خزانه و یارانه کشور است؛ لذا امکان تخفیف در قبوض گاز مصرفی با وجود پیگیری‌های متعدد امکان‌پذیر نیست، اما با این شرایط گاز مدارس بدهکار قطع نمی‌شود و مبلغ قبوض با فرجه زمانی دریافت می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، جهانبخش سلیمانیان امروز _شنبه هفدهم تیرماه_ در جلسه بررسی مسائل و مشکلات مرتبط با شرکت گاز استان چهارمحال‌وبختیاری اظهار کرد: با توجه به پیگیری‌های به عمل آمده به منظور گازرسانی به روستای لندی در صورت اخذ مجوز از وزارتخانه نفت، اقدامات لازم توسط شرکت گاز استان انجام می‌شود.

وی با اشاره به گازرسانی به مزارع شهر فرادنبه افزود: در صورت حل موضوع بین کشاورزان متقاضی و جهاد کشاورزی استان و ارائه لیست نفرات مورد تأیید به شرکت گاز استان چهارمحال‌وبختیاری، گازرسانی به زمین‌های کشاورزی شهر فرادنبه انجام می‌شود.

مدیرعامل شرکت گاز استان چهارمحال‌وبختیاری با اشاره به تخفیف قبوض گاز شهر فرادنبه خاطرنشان کرد: شرکت ملی گاز از دستگاه‌های تأمین‌کننده اعتبار برای خزانه و یارانه کشور است؛ لذا امکان تخفیف در قبوض گاز مصرفی با وجود پیگیری‌های متعدد امکان‌پذیر نیست، اما با این شرایط گاز مدارس بدهکار قطع نمی‌شود و مبلغ قبوض با فرجه زمانی دریافت می‌شود.

سلیمانیان با بیان اینکه خطوط لوله گاز عبوری از شهر فرادنبه در حیطه اختیاراتی شرکت گاز استان نیست، گفت: اعمال تخفیف بر این اساس برای مشترکان شهر فرادنبه مقدور نیست.

وی با اشاره به استقرار پست امداد در شهر دستنا تاکید کرد: با توجه به اینکه دفتر پیشخوان در شهر دستنا مستقر است و تمام امور مربوط به مشترکان گاز از طریق این دفاتر انجام می‌شود، استقرار پست امداد پیشنهاد نمی‌شود.

مدیرعامل شرکت گاز استان چهارمحال‌وبختیاری با اشاره به وضعیت لوله گاز جاده دستنا به شلمزار اظهار کرد: در صورت ارائه مستندات از سوی اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان، نسبت به جابه‌جایی یا مقاوم‌سازی خط لوله گاز جاده دستنا به شلمزار اقدام می‌شود.

کد خبر 671995

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.