ضرر ۸۵ میلیون یورویی چلسی به‌خاطر روملو لوکاکو

اینتر اکنون آماده است تا روملو لوکاکو را از چلسی خریداری کند، اما آن‌ها فقط ۳۰ میلیون یورو می‌توانند برای جذب ستاره بلژیکی پرداخت کنند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، روملو لوکاکو بلژیکی، که هنوز سه سال از قرارداد پنج‌ساله‌اش در استمفورد بریج باقی مانده است، پیشنهاد جدیدی از نراتزوری (اینترمیلان) دریافت کرده که طبق گزارش گاتزتا دلو اسپورت، ۳۰ میلیون یورو (۲۵.۶ میلیون پوند / ۳۳ میلیون دلار) به علاوه متغیرها خواهد بود.

غول‌های ایتالیایی، پیش از این به دنبال یک قرارداد قرضی دیگر پس از حضور او در فصل ۲۰۲۳-۲۰۲۲ بودند، اما چلسی فقط خواهان فروش دائمی بازیکن خود است.

این مبلغ احتمالی، زیان بزرگی برای چلسی است، که در سال ۲۰۲۱ دوباره این بازیکن را به مبلغ ۱۱۵ میلیون یورو (۹۸ میلیون پوند / ۱۲۶ میلیون دلار) به خدمت گرفت و بعد از یک فصل ناامیدکننده در غرب لندن، به‌صورت قرضی به ایتالیا فرستاده شد.

لوکاکو قرار بود دوباره با هم‌تیمی‌هایش در چلسی، برای تمرینات پیش‌فصل آماده شود، اگرچه سرمربی جدید (مائوریسیو پوچتینو) اشاره کرده بود که تصمیم‌گیری برای آینده او، به‌زودی انجام خواهد شد.

با توجه به اینکه وضعیت آینده او احتمالاً به‌زودی مشخص خواهد شد، لوکاکو می‌تواند کاملاً روی آماده‌سازی پیش‌فصل تمرکز کند، زیرا فینالیست لیگ قهرمانان اروپا برای از آغاز رقابت‌های سری‌آ در تاریخ بیستم آگوست (بیست‌ونهم مردادماه) آماده می‌شوند.

کد خبر 671984

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.