سیستم روشنایی و تهویه هوای ۱۳ پارکینگ مسقف شهرداری اصفهان ساماندهی شد

مدیر نگهداری و تعمیرات ابنیه فنی معاونت عمران شهری شهرداری اصفهان گفت: ساماندهی سیستم روشنایی و تهویه هوای ۱۳ باب از پارکینگ‌های مسقف شهرداری از جمله پارکینگ‌های هشت‌بهشت، نیکبخت و آیت‌الله طالقانی به‌طور کامل انجام شد.

مسعود توکلی‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: مدیریت نگهداری و تعمیرات معاونت عمران شهری شهرداری اصفهان در قالب قرارداد نگهداری و تعمیرات پارکینگ‌های مسقف شهرداری برای راه‌اندازی و آماده به‌کار کردن تجهیزات، افزایش کیفیت در ارائه خدمات و افزایش سطح ایمنی پارکینگ‌ها در راستای بهبود رضایتمندی شهروندان برای شناسایی معایب و رفع نواقص سیستم تهویه هوا و ساماندهی سیستم روشنایی پارکینگ‌ها اقدام کرده است.

وی افزود: ساماندهی سیستم روشنایی و تهویه هوا ۱۳ باب از پارکینگ‌های شهرداری از جمله پارکینگ‌های هشت‌بهشت، نیکبخت و آیت‌الله طالقانی طی پروژه «تعمیرات ۱۳ باب از پارکینگ‌های مسقف شهرداری اصفهان» به‌صورت کامل اجرا شد.

مدیر نگهداری و تعمیرات ابنیه فنی معاونت عمران شهری شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: این پروژه با اهدافی همچون افزایش بهره‌وری کمی و کیفی در پارکینگ‌های شهرداری، افزایش سطح ایمنی در پارکینگ‌ها، یکپارچگی در انجام تعمیرات و حفظ کیفیت تعمیرات، کاهش هزینه‌ها با نظارت بر فرآیند نظارت بر تعمیرات، حفظ و احیای مجدد دارایی‌های فیزیکی این نهاد شهری و جلوگیری از فرسودگی و اضمحلال این سرمایه‌ها و افزایش طول عمر مفید تجهیزات و بازگشت سرمایه انجام شده است.

وی تاکید کرد: تعمیرات تخصصی در زمینه ابنیه، تأسیسات الکتریکال و مکانیکال شامل سرویس، تعمیرات، تعویض، اصلاح و راه‎‌اندازی تمام مجموعه سیستم تهویه هوا و تعمیرات، تعویض، اصلاح و راه‌اندازی سیستم روشنایی ۱۳ باب از پارکینگ‌های مسقف شهرداری اصفهان در قالب پروژه انجام شده است.

کد خبر 671971

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.