یزد و گیومری ظرفیت‌های زیادی برای همکاری در حوزه نرم‌افزاری دارند

دستیار ویژه شهردار گیومری ارمنستان با اشاره به ضرورت تقویت پیمان خواهرخواندگی گفت: یزد و گیومری ارمنستان ظرفیت‌های همکاری زیادی در حوزه نرم‌افزاری دارند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، آرام شابویان در دیدار با شهردار و مدیران شهرداری یزد اظهار کرد: از میهمان‌نوازی و دعوت شهردار یزد تشکر می‌کنیم و تاکنون از حضور در این شهر زیبا و تاریخی لذت برده‌ایم.

وی با بیان اینکه یزد پیشینه تاریخی و مردمانی میهمان‌نواز و خونگرم دارد، افزود: امیدواریم روابط میان دو شهر ادامه داشته باشد و گسترش پیدا کند.

دستیار ویژه شهردار گیومری ارمنستان خاطرنشان کرد: زمینه‌های زیادی وجود دارد که بتوانیم با هم همکاری داشته باشیم، در حوزه‌های نرم‌افزاری، ساخت بردهای الکترونیکی و صنایع‌دستی می‌توانیم همکاری‌های خوبی را با یکدیگر داشته باشیم.

شابویان تصریح کرد: اراضی خوب و مرغوبی را در شهر گیومری داریم که می‌توانیم از آن برای تولید در حوزه‌های صنعتی و صنایع‌دستی استفاده کنیم و علاقه‌مند به گسترش فعالیت‌ها در این حوزه هستیم.

وی گفت: گیومری در میهمان‌نوازی همچون یزد است و مردم این شهر به عنوان خونگرم‌ترین مردم کشور ارمنستان شناخته می‌شوند.

دستیار ویژه شهردار گیومری ارمنستان افزود: مراسم روز گیومری اوایل سپتامبر، مطابق با شهریورماه برگزار می‌شود و از شهرداری یزد دعوت می‌کنم که در این مراسم حضور داشته باشند.

کد خبر 671953

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.