دیگو سیمئونه پیشنهاد سرسام‌آور یک باشگاه عربستانی را رد کرد

گفته‌ می‌شود که دیگو سیمئونه سرمربی آرژانتینی اتلتیکو مادرید اسپانیا، با پیشنهاد خوبی از سوی یک باشگاه عربستانی روبه‌رو شده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، دیگو سیمئونه، سرمربی اتلتیکو مادرید، پیشنهاد سودآوری برای مربیگری در باشگاه الاهلی عربستان دریافت کرده است، اما منابع به ESPN مطلع شده‌اند که او قصد ندارد کار خود در لالیگا را رها کند.

روزنامه ورزشی اسپانیایی مارکا گزارش داده که الاهلی، یکی از باشگاه‌های برتر لیگ برتری عربستان، با سرمربی آرژانتینی تماس گرفته و پیشنهادی سرسام‌آور به او ارائه داده است، اما منابع ESPN می‌گویند که او در مادرید خواهد ماند.

این منابع همچنین گفتند این اولین بار نیست که باشگاه عربستانی در مورد شرایط سیمئونه تحقیق می‌کند و پیشنهاد سودآوری نیز در ماه می گذشته به وی ارائه شده است. سیمئونه دو سال پیش قرارداد خود را تمدید کرد که به موجب آن، نشان داده است که می‌خواهد تا پایان فصل ۲۰۲۴ با این باشگاه ادامه دهد.

سیمئونه علی‌رغم مشکلات در اوایل فصل، تیم را احیا کرد و آنها فصل گذشته در لیگ اسپانیا پس از قهرمانی بارسلونا و دومی رئال‌مادرید، سوم شدند و به این ترتیب برای یازدهمین فصل متوالی، به لیگ قهرمانان اروپا در فصل ۲۰۲۴-۲۰۲۳ راه پیدا کردند.

اتلتیک تابستان امسال تیم را بازسازی و خاوی گالان، چاگلار سویونچو و سزار آزپیلیکوئتا را به جمع خود اضافه کرده است.

سیمئونه از سال ۲۰۱۱ سرمربی اتلتیکو بوده است و این رکورد، او را تبدیل به فردی می‌کند که بیشترین فصل متوالی را در لالیگا مربیگری کرده است. سیمئونه ۵۳ ساله، مربی ریورپلاته بود، مدت کوتاهی هم در باشگاه ایتالیایی کاتانیا کار کرد و در نهایت هدایت اتلتیکو را برعهده گرفت.

منابع به ESPN گفتند که آلوارو موراتا هم پیشنهادی از یک باشگاه عربستانی و میلان دریافت کرده است. با وجود اینکه چند هفته پیش قرارداد خود را با اتلتیکو تا سال ۲۰۲۶ تمدید کرد، ظاهراً او هنوز تصمیم قطعی درباره آینده خود نگرفته است.

کد خبر 671936

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.