هواداران سپاهان نگران نباشند / بازیکنان دیگری به تیم اضافه می‌شوند + فیلم

بازیکن تیم فوتبال سپاهان گفت: شرایط تیم بسیار خوب است، امسال بازیکنان بسیار خوبی به تیم اضافه شده‌اند و بدون شک این بازیکنان باکیفیت، زمینه رشد و بهبود تیم را فراهم می‌کنند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمد کریمی در حاشیه تمرینات تیم فوتبال سپاهان در اردوی ترکیه با اشاره به شرایط تمرینی این تیم اظهار کرد: طی روزهای گذشته تمرینات خوبی را پشت سر گذاشته‌ایم و شرایط تیم، وضعیت مناسبی است. امیدوارم در ادامه هم تمرینات بهتری داشته باشیم و بتوانیم به شرایط ایده‌آل دست پیدا کنیم.

وی ادامه داد: در حال حاضر در دو نوبت صبح و بعدازظهر دو جلسه تمرین برگزار می‌شود و بر اساس برنامه‌ریزی کادر فنی، چندین بازی تدارکاتی در پیش داریم که امیدوارم تیم را به کیفیت مد نظر برساند. طی روزهای گذشته بازیکنان ملی‌پوش هم به اردو اضافه شده‌اند و امیدوارم با پشت سر گذاشتن تمرینات خوب، برای بازی‌های لیگ آماده شویم.

بازیکن تیم فوتبال سپاهان درباره وضعیت تیم سپاهان برای فصل آینده، تصریح کرد: شرایط تیم بسیار خوب است، امسال بازیکنان خیلی خوبی به تیم اضافه شده‌اند و بدون شک این بازیکنان باکیفیت، زمینه رشد و بهبود تیم را فراهم می‌کنند.

کریمی درباره حضور سپاهان در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا و وضعیت آن گفت: امیدوارم روند بهتری داشته باشیم و تیم قدرتمندی برای لیگ قهرمانان آسیا، لیگ برتر و جام حذفی داشته باشیم. باشگاه کار خود را با نظرات سرمربی تیم انجام می‌دهد، طی روزهای گذشته بازیکنان خوبی به تیم اضافه شده‌اند و مطمئنم که بازیکنان خوب دیگری نیز به تیم اضافه خواهند شد.

وی درباره پیگیری‌های مداوم هواداران سپاهان برای بسته شدن تیمی باکیفیت اظهار کرد: به‌خوبی می‌دانم که هواداران سپاهان برای نقل و انتقالات و بهتر بسته شدن تیم دغدغه دارند، اما به آن‌ها می‌گویم که با دغدغه‌های باشگاه و سرمربی تیم، نگران نباشند. هم سرمربی و هم باشگاه پیگیر نقل و انتقالات هستند و اتفاقات خوبی برای سپاهان در جریان است.

کد خبر 671931

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.