هشدار جدی پوچتینو به مالکان چلسی / بدون اجازه من، سر تمرین نیایید!

روزنامه‌های ورزشی امروز کشور انگلیس خبرهای مختلفی را پوشش داده‌اند که خواندن آن خالی از لطف نیست‌.

به گزارش خبرنگار ایمنا، روزنامه‌های مختلف انگلیسی خبرهای ورزشی این کشور را به صورت روزانه در یک بسته خبری مورد بررسی قرار داده‌اند که از نقل و انتقالات گرفته تا خبرهایی درباره سایر رشته‌ها تحت پوشش آن است.

بسته خبری امروز _شنبه هفدهم تیر ۱۴۰۲_ به شرح زیر است:

دیلی تلگراف:

* نیوکاسل قرار است دومین خرید مهم تابستانی خود را انجام دهد و هاروی بارنز، وینگر لستر در آستانه انتقال به این تیم قرار دارد.

* مائوریسیو پوچتینو تاکید کرده است که تاد بولی و بهداد اقبالی مالکان چلسی، بدون موافقت او نمی‌توانند از رختکن استمفوردبریج یا زمین تمرین باشگاه در کوبهام بازدید کنند.

دیلی میل:

* باشگاه بارسلونا، آن دری سانتوس نوجوان چلسی را که به‌تازگی پس از حل مشکلات ویزا، به باشگاه لیگ برتری آمده است، در لیست جایگزین‌های احتمالی بلندمدت سرخیو بوسکتس قرار داده است.

* لی کارسلی پس از هدایت تیمش به فینال یورو ۲۰۲۳، قرارداد جدیدی به عنوان سرمربی زیر ۲۱ ساله‌های انگلیس دریافت خواهد کرد، جمهوری ایرلند هم او را به عنوان کاندیدای بالقوه برای هدایت تیم بزرگسالان خود تحت نظر دارد.

* آرسنال به‌زودی باید به دنبال یک سرپرست جدید برای بخش پزشکی باشد و گری اودریسکول، از این این تیم می‌تواند راهی منچستریونایتد شود.

روزنامه گاردین:

* کریستین پولیسیچ قرار است از چلسی با انتقال ۱۸.۸ میلیون پوندی به غول سری‌آ یعنی آث میلان بپیوندد.

منچستر ایونینگ نیوز:

* میسون گرینوود به عنوان یک مهره برای فروش در نظر گرفته شده است، زیرا آنها به راسموس هوجلوند مهاجم آتالانتا علاقه دارند.

ایونینگ استاندارد:

* انتظار می‌رود منچستریونایتد و اینترمیلان هفته آینده قرارداد توافقی خود را برای آندره اونانا، دروازه‌بان افعی‌ها نهایی کنند و همه طرف‌ها خواهان انجام سریع معامله هستند.

* مویزس کایسدو هافبک برایتون می‌گوید با توجه به علاقه چلسی به جذب او، تحت تأثیر احساسات قرار نمی‌گیرد، اما این ستاره همچنین در مورد استعدادهای کندری پائز، هموطن اکوادوری خود، که به‌تازگی به تیم آبی‌ها اضافه شده، صحبت کرده است.

دیلی اکسپرس:

* بر اساس گزارش‌ها در ایتالیا، هوگو لوریس، دروازه‌بان تاتنهام، یکی از بازیکنانی است که اینترمیلان به عنوان جایگزینی برای آندره اونانا در نظر گرفته است.

سان:

* مائوریسیو پوچتینو، سرمربی جدید چلسی، صحبت درباره دیدار مجدد با هری کین را بدون پاسخ گذاشته است.

* اگر نیوکاسل برای آوردن هاروی بارنز، وینگر لستر به سنت جیمز پارک به توافق برسد، آلن سن ماکسمین ممکن است راهی عربستان سعودی شود.

دیلی میرر:

* چلسی می‌تواند در تابستان امسال رومئو لاویا، هافبک ساوتهمپتون را جذب کند و لیورپول و آرسنال، تمایلی به برآورده کردن خواسته مالی تیم سقوط کرده او ندارند.

* لوئیس اوبراین قرار است به دوران قرضی خود در MLS و تیم دی‌سی یونایتد پایان دهد و به زودی می‌تواند عضوی از تیم شفیلد یونایتد برای بازگشت آنها به لیگ برتر باشد.

دیلی رکورد:

* امید باشگاه رنجرز برای جذب چارلی کرسول، مدافع میانی لیدز، ممکن است پس از اینکه این تیم دسته دوم انگلیس، به رابین کخ اجازه داد راهی آینتراخت فرانکفورت شود، کاهش پیدا کند.

* آیدان مک‌آدامز، دروازه‌بان سابق آیر یونایتد، شانس خود را در انگلیس امتحان می‌کند و گفته می‌شود در تیم لیگ یکی نورثهمپتون بازی خواهد کرد.

کد خبر 671924

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.