کسب مدرک مربیگری کلاس A نتیجه عملکرد مطلوبم بود / مسابقات هانگژو تفاوتی با المپیک ندارد

سرمربی تیم ملی تیراندازی گفت: بازی‌های آسیایی هانگژو دست کمی از مسابقات المپیک ندارد، چراکه تمام حریفان ما از جمله چین، کره، ژاپن و هندوستان از مدعیان قهرمانی در رشته تیراندازی به‌شمار می‌روند و این رقابت‌ها به نوعی مسابقات سنتی آسیا است.

محسن نصراصفهانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در خصوص کسب مدرک مربیگری بین‌المللی کلاس A، به عنوان اولین فرد ایرانی اظهار کرد: سال ۹۷ به عنوان مربی تیم ملی به فدراسیون دعوت شدم و در سال ۹۸ به عنوان سرمربی تیم ملی به فعالیت خود ادامه دادم که اولین حضور ما در مسابقات برون‌مرزی دوحه قطر با کسب دو سهمیه المپیک توکیو توسط جواد فروغی و هانیه رستمیان بود. پیش از المپیک توکیو نیز سه مدال جهانی به دست آوردیم و در توکیو نیز با درخشش فروغی مدال طلا را از آن خود کردیم.

اعطای مدرک مربیگری کلاس A بین‌المللی با توجه به کسب مدال‌های انفرادی در مسابقات

وی افزود: سیاست فدراسیون جهانی در دوره‌های گذشته صرفاً بر اساس کسب مدرک بود اما در این دوره کسانی را که در مسابقات جهانی و المپیک عملکرد مطلوبی ارائه دادند را از سمت فدراسیون جهانی در سطوح مختلف مربیگری معرفی کرد؛ خوشبختانه تاکنون ۱۴ مدال المپیک کسب کرده‌ایم و فدراسیون جهانی این نظر را داشت که با توجه به کسب مدال طلای انفرادی در المپیک ژاپن و کسب مدال طلای انفرادی توسط فرزاد پورحسینی و نقره انفرادی از سوی هانیه رستمیان در مسابقات باکو، این مدرک بین‌المللی را به عنوان اولین فرد ایرانی در اختیار من قرار دهد.

کسب مدرک مربیگری کلاس A نتیجه عملکرد مطلوبم بود/ مسابقات هانگژو تفاوتی با المپیک ندارد

بازی‌های آسیایی مسابقات سنتی قاره کهن است

سرمربی تیم ملی تیراندازی با اشاره به اهمیت مسابقات هانگژو تصریح کرد: بازی‌های آسیایی هانگژو دست کمی از مسابقات المپیک ندارد، چراکه تمام حریفان ما از جمله چین، کره، ژاپن و هندوستان از مدعیان قهرمانی در رشته تیراندازی به‌شمار می‌روند و این رقابت‌ها به نوعی مسابقات سنتی آسیا است.

وی ادامه داد: تمام تلاش کادر فنی این است که تیم ملی ایران را در رشته تپانچه به آمادگی کامل برسانیم تا بازیکنان ما مدعیان شایسته‌ای برای کسب مقام باشند. همچنین دو ماه گذشته و مسابقات باکو، در قسمت ۲۵ متر انفرادی بانوان سکوی نایب قهرمانی را از آن خود کردند و فرزاد پورحسینی نیز در بخش تفنگ بادی قهرمان جهان شد.

کسب مدرک مربیگری کلاس A نتیجه عملکرد مطلوبم بود/ مسابقات هانگژو تفاوتی با المپیک ندارد

وظیفه کادر فنی تیم ملی اعزام نفرات آماده به هانگژو است

نصراصفهانی پیرامون برگزاری اردوهای انتخابی تیم ملی تصریح کرد: در اردوی انتخابی فروردین‌ماه سه رکورد انتخابی متعلق به تورنمنت باکو بود و در ۲۰ روز گذشته سه رکورد برای مسابقات آسیایی در نظر گرفته شد، همچنین در اردوی انتخابی مسابقات آزاد که در هفته جاری برگزار می‌شود نفرات اصلی انتخاب خواهند شد. اردوهای تیراندازی از فروردین تا اسفندماه هر سال به صورت مداوم برگزار خواهد شد و بین این اردوهای بیست‌روزه، یک هفته استراحت را برای بازیکنان در نظر می‌گیریم.

وی افزود: وظیفه کادر فنی این است که یک تیم آماده را برای مسابقات هانگژو اعزام کند و امیدوارم نتایج مطلوبی کسب شود. بدون تردید تیم اصلی بر اساس عملکرد بازیکنان مشخص می‌شود، چراکه در رشته تیراندازی اعداد و ارقام تعیین‌کننده هستند و کسی نمی‌تواند دخل و تصرفی در انتخاب نفرات داشته باشد؛ در نهایت صفحه مانیتور تیراندازی نفرات اصلی را مشخص می‌کند.

کد خبر 671865

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.