بهره‌برداری از پروژه تئاتر شهر در آینده نزدیک

شهردار قزوین گفت: سالن اصلی پروژه تئاتر شهر شامل اتاق کنترل، فضاهای پشت صحنه، اتاق‌های گریم و تعویض لباس است؛ این پروژه در مراحل پایانی تکمیل است و به زودی به بهره‌برداری خواهد رسید.

مهدی صباغی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا از اجرای عملیات رفع خطر نشست زمین در ناحیه آزادگان در خیابان سعدی خبر داد و اظهار کرد: به درخواست شهروندان، عملیات جدول‌گذاری نهر در ناحیه دانش انجام شد.

وی افزود: به منظور هدایت آب‌های سطحی و رفاه بیشتر شهروندان، عملیات احداث نهر در محله دانش خیابان یاسمن توسط این ناحیه به انجام رسید.

صباغی از استمرار اجرای خط‌کشی و رنگ‌آمیزی ترافیکی در قزوین خبر داد و تصریح کرد: در راستای افزایش ضریب ایمنی تردد و تسهیل تردد کاربران ترافیکی، خط‌کشی و رنگ‌آمیزی سرعتکاه‌ها و گذرگاه‌های عرضی میدان نصر، میدان جانبازان، میدان سرداران، میدان دفاع مقدس، بلوار شهید مطهری و حدفاصل میدان دفاع مقدس-تقاطع نسیم شمال انجام شد.

وی با بیان اینکه اجرای روشنایی تقاطع غیرهمسطح یادگار امام به صورت کامل انجام شده است، اضافه کرد: پروژه تأمین روشنایی تقاطع غیرهمسطح یادگار امام (ره) که در ادامه بلوار شهید قاسم سلیمانی قرار دارد، به بهره‌برداری رسید.

شهردار قزوین ادامه داد: این پروژه با هدف تأمین نور کافی مسیر برای تردد خودروها در ورودی بزرگراه تهران-رشت به قزوین و حرکت به سمت ورزشگاه سردار آزادگان و شهرک عظیمیه اجرا و در پروژه تقاطع غیرهمسطح یادگار امام (ره) از چراغ‌های COB استفاده شده است.

صباغی از تعویض و نوسازی کف‌پوش زمین بازی بوستان‌ها خبر داد و گفت: به درخواست شهروندان، کف‌پوش‌های مستهلک و سرقت شده زمین بازی کودکان در بوستان‌های الغدیر، یاس و دانشجو نوسازی و تعویض شد.

وی اظهار کرد: جایگزینی و نوسازی کف‌پوش‌های زمین بازی کودکان به منظور رفاه حال آنها، افزایش ایمنی و زیبایی بازیگاه‌ها انجام شده است.

شهردار قزوین از ادامه عملیات خاک‌ریزی در پروژه دیوار سبز بلوار ایران خبر داد و گفت: عملیات خاک‌ریزی نباتی گلدان‌های سیمانی بلوار ایران موسوم به دیوار سبز در حاشیه غربی بلوار ایران ادامه دارد. این پروژه به طول بیش از ۴۰۰ متر و به منظور توسعه فضای سبز و ایجاد چشم‌انداز زیبا در سیمای شهر در حال انجام است.

صباغی با بیان اینکه عملیات اجرایی مخازن ذخیره آب در حال پیشروی است، تاکید کرد: قسمت‌های مختلف پروژه مخازن ذخیره آب در بوستان باراجین در حال اجرا است، اتمام جدول ۸۰ سانتی‌متری در شمال مخزن R34 و اجرای این جدول در پیاده‌راه مخزن R54 از دیگر اقدامات انجام شده است.

وی ادامه داد: اجرای لوله ۵۰۰ میلی‌متر انتقال آب در خط‌القعر بِریدها (دیوارهای اجراشده در مسیرهای ورود آبریز به مخزن) و احداث دیوار گابیون (سازه بِریدها) به پایان رسیده است.

شهردار قزوین گفت: نرده‌های اصلی طبقات، نرده‌های کابلی راه‌پله‌ها و مونتاژ استراکچرهای صندلی سالن نمایش در تئاتر شهر قزوین اجرا شده است، سالن اصلی پروژه تئاتر شهر شامل اتاق کنترل، فضاهای پشت صحنه، اتاق‌های گریم و تعویض لباس است؛ این پروژه در مراحل پایانی تکمیل است و به‌زودی به بهره‌برداری خواهد رسید.

کد خبر 671857

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.