سنگ‌تمام شهر اصفهان برای عید غدیر/ نقش تسهیل‌گر شهرداری در اجرای جشن‌های دهه ولایت

شهردار اصفهان با اشاره به سنگ‌تمام کل مجموعه شهر برای عید بزرگ غدیر خم، گفت: مردم میدان‌دار برنامه‌های عید غدیر خم بودند و شهرداری در حد توان خود نقش تسهیل‌گری داشت.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علی قاسم‌زاده امروز _جمعه شانزدهم تیرماه_ در حاشیه بازدید از غرفه‌های «با غدیر» در باغ غدیر اظهار کرد: امسال در دهه ولایت و امامت تمام دستگاه‌های ذی‌ربط همچون شهرداری اصفهان، سازمان تبلیغات اسلامی و شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در کنار یکدیگر قرار گرفتند تا برنامه‌های فاخری برگزار شود.

وی افزود: در این ایام همدلی بین نهادها ایجاد شد که به‌نظر می‌رسد مهر و محبت امیرالمؤمنین علی (ع) مسبب این موضوع بود.

شهردار اصفهان تاکید کرد: در این ایام تمام تشکل‌های مردمی، هیئت‌ها و مراکز فرهنگی در کنار یکدیگر قرار گرفتند که این اتفاق قابل تکرار است و در کنار هم بودن سبب انرژی مضاعف خواهد شد.

وی ادامه داد: شهرداری در این ایام در حد توان خود نقش تسهیل‌گری داشت تا برنامه‌ها به خوبی اجرا شود، در واقع شرایطی ایجاد کردیم تا افراد و نهادهایی که می‌خواهند کاری انجام دهند، مانعی نداشته باشند و امکاناتی در اختیار آن قرار گیرد.

قاسم‌زاده با اشاره به سنگ‌تمام کل مجموعه شهر اصفهان برای عید بزرگ غدیر، خاطرنشان کرد: مردم میدان‌دار این برنامه‌ها بودند و نهادها بیشتر نقش کمکی ایفا کردند.

کد خبر 671850

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.