برتری پسران و دختران والیبالیست ایران در برابر رقبا

تیم ملی پسران زیر ۲۱سال ایران در نخستین بازی مسابقات قهرمانی جهان از سد تایلند گذشت و دختران کشورمان نیز در چارچوب رقابت‌های قهرمانی زیر ۱۶سال آسیا تیم ازبکستان را شکست دادند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم ملی والیبال جوانان ایران در نخستین دیدار خود از مسابقات مردان زیر ۲۱ سال قهرمانی جهان، امروز _جمعه شانزدهم تیرماه_ به مصاف تایلند رفت و با نتیجه ۳ بر یک به پیروزی رسید. شاگردان رضا مومنی‌مقدم در ست‌های اول، سوم و چهارم این دیدار با نتایج ۲۵ بر ۵، ۲۵ بر ۱۳ و ۲۵ بر ۲۱ پیروز شدند و ست دوم را ۲۳ بر ۲۵ واگذار کردند.

نتایج سایر دیدارهای امروز به‌شرح زیر است:

هند یک - لهستان ۳

مکزیک صفر - ایتالیا ۳

کانادا یک - بلغارستان ۳

مصر صفر - برزیل ۳

تیم والیبال جوانان ایران در دومین دیدار خود از ساعت ۱۷:۳۰ فردا شنبه به‌مصاف تونس می‌رود. گفتنی است مسابقات قهرمانی جوانان جهان در بحرین در حال برگزاری است.

همچنین در ادامه انجام بازی‌های نخستین دوره مسابقات قهرمانی زیر ۱۶ سال دختر آسیا که از دهم تا هفدهم تیرماه در شهر هانگژو چین در حال برگزاری است، تیم ملی ایران امروز برابر ازبکستان قرار گرفت و با نتیجه ۳ بر صفر و امتیازات ۲۵ بر ۹، ۲۵ بر ۱۹ و ۲۵ بر ۲۰ پیروز شد.

لازم به‌ذکر است علاوه‌بر پسران والیبالیست کشورمان، تیم والیبال دختران ایران نیز فردا _شنبه هفدهم تیرماه_ از ساعت ۱۵:۳۰ به‌وقت تهران برای کسب عنوان پنجمی به مصاف قزاقستان می‌رود.

کد خبر 671844

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.