اجرای طرح‌های تشویقی فراجا برای ازدواج جوانان /  امتیازات ویژه‌ برای مشمولان خدمت سربازی

فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران برپایی جشن ازدواج جمعی از کارکنان فرماندهی انتظامی استان اصفهان در شب با فضیلت و مبارک عید سعید غدیر خم را سرآغازی برای اجرای برنامه‌های ویژه فراجا در راستای فراهم کردن زمینه ازدواج کارکنان مجرد پلیس اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سردار احمدرضا رادان در حاشیه جشن ازدواج جمعی از کارکنان فرماندهی انتظامی استان اصفهان، اظهار کرد: پیوند جمعی از فرزندان انتظامی جمهوری اسلامی ایران با همسران خود در شب با فضیلت و مبارک عید سعید غدیر خم که یکی از بهترین شب‌های خداوند به شمار می‌آید، رقم خورد و این حرکت سرآغازی برای اجرای برنامه‌های ویژه فراجا در راستای فراهم کردن زمینه ازدواج کارکنان مجرد پلیس است.

وی ضمن قدردانی از ابتکار فرماندهی انتظامی استان اصفهان برای برپایی جشن ازدواج کارکنان این فرماندهی در یکی از بهترین اعیاد جهان اسلام، از برگزاری برنامه‌های مشابه در سایر بخش‌ها و یگان‌های فراجا خبر داد و افزود: طرح‌ها و برنامه‌های تشویقی خوبی برای فراهم آوردن زمینه ازدواج کارکنان مجرد پلیس در دست اقدام است.

فرمانده کل انتظامی کشور ضمن تبریک به تمام زوج‌های جوانی که شب و روز عید سعید غدیر خم را برای آغاز زندگی مشترک خود انتخاب کردند، ادامه داد: به طور قطع انتخاب چنین ایام مبارکی برای بزرگترین اتفاق زندگی، برکات خداوند متعال را نیز به همراه خواهد داشت.

وی یکی از طرح‌های تشویقی فراجا برای فراهم کردن زمینه ازدواج بین جوانان را اعطای امتیازات ویژه به مشمولانی که قبل یا حین خدمت ازدواج کنند اعلام و خاطرنشان کرد: برای مشمولان متاهلی که قبل یا حین خدمت ازدواج کنند، امتیازات ویژه‌ای از کسر خدمت تا خدمت در محل سکونت خود و همچنین فراهم کردن شرایط راحت تر برای خدمت کردن آنها در نظر گرفته شده است.

کد خبر 671831

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.