موفقیت کارکنان پلیس در ماموریت‌های سخت، مرهون همدلی و همراهی همسران آنها است

فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه کار نیروهای انتظامی حساس، دقیق و پراسترس‌تر از سایر مشاغل است، انتخاب آنها به عنوان همسر آینده را یک انتخاب حساس، ویژه و ارزشمند توصیف کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سردار احمدرضا رادان در مراسم جشن ازدواج جمعی از کارکنان فرماندهی انتظامی استان اصفهان، ضمن تبریک فرا رسیدن عید سعید غدیر خم، اظهار کرد: به تمام زوج‌های جوانی که پیوند مبارک خود را در چنین شب و روزی جشن می‌گیرند، تبریک می‌گویم و معتقدم انتخاب چنین ایام مبارکی برای بزرگترین اتفاق زندگی، برکات خداوند متعال را به همراه خواهد داشت.

وی با بیان اینکه جوانان برای انتخاب همسر آینده خود معیارهایی را در نظر می‌گیرند، افزود: این یک امر طبیعی است، اما کافی نیست و باید معیارهایی که در نظر گرفته می‌شوند با ارزش‌های جامعه دینی نیز مطابقت داشته باشند.

فرمانده کل انتظامی کشور خطاب به نوعروسان حاضر در این مراسم، گفت: شما افرادی را به عنوان همسر آینده خود انتخاب کردید که سرباز و مدافع وطن شدند و باید بدانید که کار آنها حساس، دقیق و پر استرس‌تر از سایر مشاغل است و مسئولیت‌های همسر شما با مسئولیت‌هایی که دیگران دارند، تفاوت بسیار زیادی دارد.

وی با بیان اینکه انتخاب کارکنان انتظامی به عنوان همسر آینده یک انتخاب حساس، ویژه و ارزشمند است و باید معیار چنین انتخابی نیز با هدف، ارزش و قناعت دینی و معنوی همراه باشد، ادامه داد: این معیار، اساسی‌ترین موضوعی است که یک نفر می‌تواند برای آینده خود ترسیم کند تا زندگی شیرینی را در کنار همسر خود رقم بزند.

سردار رادان تصریح کرد: غدیر با نام امام علی (ع) گره خورده و نام ایشان در کنار نام حضرت فاطمه زهرا (س) تکمیل می‌شود؛ بنابراین به افرادی که این شب و روز را برای پیوند مشترک خود انتخاب کردند توصیه می‌کنم سیره و روش حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه (س) در همسرداری و فرزندپروری را مطالعه و در زندگی و رفتار خود با یکدیگر به این دو شخصیت بزرگ جهان اسلام اقتدا کنند و مطمئن باشند که در این صورت زندگی آنها شیرین‌ترین زندگی خواهد شد.

وی موفقیت کارکنان پلیس در مأموریت‌های سخت را مرهون همدلی و همراهی همسران آنها اعلام کرد و ادامه داد: لبخند محبت‌آمیز همسران هنگامی که کارکنان پلیس از یک مأموریت سخت و توأم با مشکلات فراوان به منزل می‌آیند به آنها امید، آرامش و قوت قلب می‌دهد.

فرمانده کل انتظامی کشور خطاب به کارکنان انتظامی، گفت: درست است که شما در شرایط سخت، پر استرس و آماده‌باش‌های پی در پی هستید، اما هیچیک از این موضوعات به همسر و اعضای خانواده شما مربوط نیست و وقتی می‌خواهید وارد منزل شوید باید تمام مشکلات خود را پشت درب قرار دهید و در خدمت خانواده خود باشید.

وی ضمن آرزوی سلامتی و روزهای خوب و خوش برای زوج‌های جوان عنوان، از تلاش‌های سردار علینقیان‌پور، فرمانده انتظامی استان اصفهان و تمام همکاران تحت امر وی که زمینه برپایی این جشن فرخنده را برای زوج‌های جوان پلیس استان فراهم آوردند تقدیر و خاطرنشان کرد: از خداوند متعال می‌خواهم که تمام خدمتگزاران به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را در پناه خود حفظ کند.

کد خبر 671829

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.