راهپیمایی مردم نایین علیه هتک حرمت قرآن کریم پس از نماز جمعه + فیلم

مردم همیشه در صحنه شهرستان نایین هتک حرمت قرآن کریم را پس از نماز جمعه امروز طی مراسم راهپیمایی محکوم کردند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، ظهر امروز _جمعه شانزدهم تیرماه_ در روز عید غدیر خم پس از برپایی نماز عبادی و سیاسی جمعه در نائین، راهپیمایی محکومیت حرکات هنجار شکنانه و مذبوحانه عده‌ای معدود از عوامل فریب‌خورده در اهانت به ساحت مقدس قرآن کریم و پیامبر اعظم (ص) با حضور مردم بصیر و شجاع شهرستان نائین برگزار شد.

مردم انقلابی شهرستان نائین با حضور در این راهپیمایی ضمن محکومیت این عمل قبیح، به سران کشورهای غربی هشدار دادند که ادامه چنین گستاخی‌های کفرآمیز و نفرت پراکنی‌ها، تاوان سنگینی برای آن‌ها در پی خواهد داشت و برخورد سخت ملت‌های مسلمان با این کشورها و تمامی کشورهای حامی چنین حرکت‌هایی را در پی خواهد داشت.

مردم غیور و همیشه درصحنه شهرستان نائین از تمامی اندیشمندان و مسلمانان جهان دعوت کردند که این حرکت زشت و پلید را محکوم نموده و با حفظ وحدت و انسجام خود و حضور در صحنه، زمینه برخورد با دولت‌های فاسد غربی، برای جلوگیری از تکرار چنین حرکات قبیحانه‌ای را فراهم آورند.

راهپیمایی کنندگان نایینی از نهادهای بین‌المللی جهان اسلام و دستگاه‌های فرهنگی و دیپلماسی کشور خواستند در این زمینه قاطعانه به پیگیری حقوقی و جرم‌انگاری این اقدامات پرداخته و با کشورهای توهین کننده به ساحت قرآن کریم برخوردهای حقوقی و دیپلماسی لازم صورت گیرد.

به گزارش ایمنا، پلیس سوئد روز چهارشنبه هفته گذشته همزمان با عید قربان به مردی اجازه داد تا صفحات قرآن را مقابل مسجد اصلی شهر استکهلم به آتش بکشد. پلیس مدعی شده در راستای حمایت از آزادی بیان اجازه این اقدام را داده است. همزمان پلیس تحقیقاتی را در مورد این مرد که اصالتاً عراقی است به اتهام «تحریک علیه یک گروه قومی» آغاز کرده است.

سوزاندن قرآن مجید در سوئد و آن هم در روز عید قربان، نشانه آشکاری از یک خصومت و ستیز شگرف و تحریک کننده است، برای چندمین بار است که پلیس سوئد در صحنه حضور داشته است تا امنیت فرد سوزاننده قرآن را تأمین کند و اجازه ندهد کسی به او آسیب برساند.

کد خبر 671824

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.