پدران شهدا الگویی بی بدیل برای ملت ایران اسلامی هستند

فرماندار شهرستان لنجان گفت: بدون شک پدران و مادران شهدا الگویی بی بدیل برای ملت ایران اسلامی هستند.

حمیدرضا محمدی فشارکی در گفت‌گو با خبرنگار ایمنا با بیان اینکه دوران هشت سال دفاع مقدس برای ملت ایران یادآور خاطرات تلخ و شیرینی است، اظهار کرد: شیر مردان این مرز و بوم برای حفظ استقلال، آزادی و عظمت ایران اسلامی لبیک گوی ولایت فقیه زمان خود در جبهه‌های حق علیه باطل حضور یافتند و در مقابل دشمنان ایستادگی کردند و در این مسیر شهدای بسیاری تقدیم حفظ اسلام ناب محمدی شد.

وی با ادای احترام به پدران و مادران شهدا، افزود: خانواده‌های شهدا بخصوص پدران و مادران شهدای با بصیرت و صبوری فرزندان خود را به جبهه‌های حق علیه باطل اعزام و در راه حفظ و حراست از میهن عزیز و انقلاب شکوهمند اسلامی فدا کردند.

فرماندار شهرستان لنجان با بیان اینکه بدون شک پدران و مادران شهدا الگویی بی بدیل برای ملت ایران اسلامی هستند، تصریح کرد: پدران و مادران شهدا راه سعادت و درست را به فرزندانشان نشان دادند و همه موظف هستیم ادامه دهنده راه شهدا و پدران و مادران شهید باشیم و فرهنگ جهاد، ایثار و شهادت را به نسل جدید و آینده جامعه انتقال دهیم.

وی عنوان کرد: حاج علی یوسفی ریزی یکی از یادگاران دوران دفاع مقدس و پدر شهید عبدالله یوسفی که در سال ۱۳۶۱ در عملیات رمضان از ناحیه پا مجروح و به خیل عظیم جانبازان و ایثارگران پیوسته و در بسیاری از عملیات‌ها پس از مجروحیت به عنوان تدارکات حضور پیدا می‌کرد در سن ۸۰ سالگی دار فانی را وداع گفت و به فرزند شهیدش پیوست.

محمدی خاطرنشان کرد: شهید عبدالله یوسفی متولد ۱۳۴۹ در سال ۱۳۶۶ و در عملیات والفجر در سن ۱۷ سالگی به شهادت رسید و قطعاً نام حاج علی یوسفی که فداکارانه فرزندی مؤمن و رشید را پرورش داد و تقدیم اسلام و انقلاب کرد در خاطر مردم شهید پرور زرین شهر ماندگار خواهد ماند.

گفتنی است؛ پیکر پدر شهید والامقام عبدالله یوسفی فردا هفدهم تیرماه بر روی دستان مردم شهیدپرور زرین‌شهر تشییع و در گلزار زهرا این شهر به خاک سپرده خواهد شد.

کد خبر 671823

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.