سعید آقایی از هواداران تراکتور عذرخواهی کرد

سعید آقایی مدافع‌چپ جدید تیم فوتبال تراکتور از هواداران این تیم بابت اتفاقات و حواشی دو فصل قبل معذرت‌خواهی کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، دو هفته گذشته تیم فوتبال تراکتور تبریز در پی جذب بازیکنان جدید برای فصل پیش‌رو در پنجره تابستانی نقل‌وانتقالات، سعید آقایی بازیکن فصل گذشته فولاد خوزستان را به‌طور رسمی به‌خدمت گرفت تا این بازیکن بار دیگر به جمع پرشورهای تبریزی ملحق شود با این وجود هواداران تراکتور بازخورد مناسبی نسبت به این انتقال نداشتند.

واکنش جنجالی سعید آقایی در بازی دو فصل گذشته پرسپولیس و تراکتور در تبریز، باعث دلخوری شدید هواداران تبریزی شده بود و آن‌ها پس از امضای قرارداد آقایی با کمپین‌های رسمی خواستار اخراج این بازیکن و فسخ قرارداد او شدند. سعید آقایی که در ابتدا با انتشار یک پست اینستاگرامی، واکنش خود را «حادثه» قلمداد کرده بود، این بار با انتشار یک ویدئو در صفحه خود در حالی که پیراهن تراکتور را برتن دارد، رسماً از هواداران عذرخواهی کرد.

او در این ویدئو به زبان ترکی گفت:

"سلام عرض می‌کنم خدمت هواداران عزیزمان، جا دارد یک بار دیگر از شما عذرخواهی کنم، من می‌دانم اگر در این مسیر حمایت شما نباشد موفق نخواهم شد و نمی‌توانم به تراکتور کمک کنم. از قدیم گفتند خطا و اشتباه همیشه از آدم کوچک‌تر است و بخشش از افراد بزرگوار. ممنونم از آقای خمس که من را برای تیم خواستند و این فرصت را به من دادند که در خدمت تراکتور باشم. من بچه کوچک این خانواده هستم و از شما مردم بزرگ می‌خواهم که من را ببخشید."

کد خبر 671821

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.