برپایی اردوی تیم ملی تنیس روی‌میز برای مسابقات قهرمانی آسیا و بازی‌های آسیایی

اردوی تیم ملی تنیس روی‌میز جهت آماده‌سازی مسابقات قهرمانی آسیا بیست‌وچهارم تیرماه برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، به‌جز بازی‌های آسیایی که حضور و آماده‌سازی برای آن، اولویت این روزهای ورزش کشور به حساب می‌آید، مسابقات قهرمانی آسیا دیگر رویدادی است که پینگ‌پنگ‌بازان پیش رو دارند. بازی‌های آسیایی طی روزهای یکم تا هفدهم مهرماه در هانگژو برگزار می‌شود، اما مسابقات قهرمانی آسیا پیش از آن و طی روزهای دوازدهم تا نوزدهم شهریورماه به میزبانی پیونگ‌چانگ کره‌جنوبی برگزار خواهد شد.

به‌همین منظور اردوی تیم ملی تنیس روی‌میز از بیست‌وچهارم تیرماه آغاز می‌شود. هنوز محل برگزاری این اردو نهایی شده، اما سرمربی تیم ملی در نظر دارد در صورت امکان محلی نزدیک به شرایط جوی چین و کره‌جنوبی میزبان شاگردانش باشد.

برخلاف بسیاری از اردوهای آماده‌سازی تیم ملی که در غیاب برادران عالمیان برگزار می‌شود، این اردو در حضور این دو بازیکن آغاز می‌شود. نوشاد و نیما عالمیان که اخیراً در مسابقات کانتندر کرواسی و استار کانتندر اسلوونی شرکت داشتند، تا دو روز دیگر به کشور باز می‌گردند تا با توجه به تعطیلی مسابقات باشگاهی‌شان در فرانسه، در اردوی تیم ملی شرکت کنند.

مرحله نخست اردوی تیم ملی تنیس روی میز برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا و بازی‌های آسیایی تا هفتم مردادماه ادامه دارد. برادران عالمیان همراه با امیرحسین هدایی و افشین نوروزی بازیکنان اعزامی به مسابقات قهرمانی آسیا هستند. برای بازی‌های آسیایی، اما هنوز اعزام نوروزی قطعی نشده است. گفتنی است در اردوی پیش‌رو، امیرحسین هدایی غایب خواهد بود چرا که این بازیکن برای رسیدگی به یک‌سری امور شخصی سفری به فرانسه دارد. ضمن اینکه هدایت تیم ملی تنیس روی‌میز بر عهده جمیل لطف‌الله‌نسب است.

کد خبر 671819

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.