منچستریونایتد با ۲۰ میلیون دلار خواهان مهدی طارمی

باشگاه منچستریونایتد به‌دنبال جذب یک مهاجم در پنجره نقل‌وانتقالات تابستانی، به مهدی طارمی علاقه دارد و برای مهاجم ایرانی پورتو مبلغ ۲۰ میلیون یورو را مدنظر قرار داده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، درخشش مهدی طارمی ستاره ایرانی چند فصل اخیر پورتو پرتغال در فوتبال اروپا باعث شده تا وی در بازار نقل‌وانتقالات اروپا و آسیا مشتریان زیادی پیدا کند؛ تا جایی‌که در یکی دو ماه گذشته طبق گزارش رسانه‌های اروپا باشگاه بزرگ میلان و منچستریونایتد برای جذب این بازیکن ابراز علاقه کردند.

از همین‌رو سایت «ساکرتایمز» انگلیس در گزارشی از جدی شدن تحرکات باشگاه منچستریونایتد برای جذب مهدی طارمی ستاره تیم ملی کشورمان و عضو باشگاه پورتو خبر داد و نوشت: منچستریونایتد به‌دنبال افزایش علاقه خود برای جذب مهاجم جدید پس از ورود رسمی میسون مونت است. ظاهراً شیاطین سرخ مهدی طارمی مهاجم تیم فوتبال پورتو را زیر نظر دارند که می‌تواند با مبلغی حدود ۲۰ میلیون دلار در دسترس باشد.

گفتنی است مهدی طارمی می‌تواند گزینه مقرون به صرفه‌ای برای یونایتد باشد. آخرین گزارش‌ها حاکی از آن است منچستریونایتد به‌صورت جدی به‌دنبال این ستاره ایرانی است. باشگاه پورتو اگر پیشنهاد ۲۰ میلیون یورویی از منچستر به دستش برسد به‌نظر وسوسه خواهد شد تا ستاره ایرانی‌اش را به‌فروش برساند.

طارمی فصل گذشته در پرتغال سال فوتبالی بسیار خوبی را سپری کرد و در ۳۳ بازی ۲۲ گل به‌ثمر رساند و همچنین در هفت بازی لیگ قهرمانان پنج گل به‌ثمر رساند. این دومین دوره متوالی بود که مهاجم ایرانی حداقل ۲۰ گل در لیگ پرتغال به‌ثمر رساند، در حالی که از آغاز فصل ۲۰۲۰-۲۰۲۱ تاکنون ۳۰ پاس‌گل نیز برای پورتو ثبت کرده است.

کد خبر 671818

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.