حاجی پور بهترین بازیکن ایران مقابل بلغارستان

علی حاجی پور با کسب ۱۷ امتیاز بهترین بازیکن ایران مقابل بلغارستان نام گرفت.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته سوم و پایانی مرحله مقدماتی لیگ ملت‌ها ۲۰۲۳ از سیزدهم تا نوزدهم تیرماه با ۳۲ مسابقه در دو شهر آناهایم آمریکا و پاسای فیلیپین پیگیری می‌شود که تیم کشورمان در دومین دیدار از هفته سوم از ساعت ۷ صبح - امروز جمعه شانزدهم تیرماه- مقابل تیم بلغارستان قرار گرفت و نتیجه را ۳ بر ۲ واگذار کرد. این بازی در پنج ست و به ترتیب با نتایج ۲۵ بر ۲۱، ۲۱ بر ۲۵، ۲۵ بر ۲۲، ۲۲ بر ۲۵ و ۱۱ بر ۱۵ به سود والیبال بلغارستان پایان یافت.

دو تیم ایران و بلغارستان به مصاف هم رفتند. تیم ملی والیبال ایران به دلیل کارشکنی امریکایی‌ها بدون حضور چند بازیکن اصلی و سرمربی تیم در هفته سوم رقابت‌های جام ملت‌ها شرکت کرد. تیم ایران در بازی قبل نتیجه را به فرانسه واگذار کرده بود. تیم ملی والیبال ایران دو هفته بسیار تلخ و ناامید کننده را در لیگ ملت‌ها پشت سر گذاشت و از ۸ بازی دو هفته ابتدایی موفق شد فقط ۲ پیروزی کسب کند و ۶ شکست حاصل کار شاگردان بهروز عطایی بود.

در پایان این بازی، علی حاجی پور با کسب ۱۷ امتیاز بهترین بازیکن ایران نام گرفت. پس از آن سید محمد موسوی با کسب ۱۳ امتیاز، بهترین بازیکن ایران از نظر امتیازآوری بود.

در تیم ملی والیبال بلغارستان، آپارُو با کسب ۲۳ امتیاز به عنوان بهترین بازیکن این تیم و زمین انتخاب شد.

کد خبر 671785

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.