بیرانوند گفته بود به استقلال می‌آید / مدیرعامل آینده باید به خواسته هواداران احترام بگذارد

سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: من شخص خاصی را برای مدیرعاملی مدنظر ندارم و باید یک نفر باشد که به هواداران احترام بگذارد و خواسته‌های آن‌ها را برآورده کند و یک تیم خوب داشته باشیم تا فردا شرمنده هواداران نشویم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، عصر امروز _پنج‌شنبه پانزدهم تیرماه_ جلسه تمرینی تیم فوتبال استقلال تهران در راستای آماده‌سازی پیش‌فصل و حضور موفق در فصل بیست‌وسوم رقابت‌های لیگ برتر و جام‌حذفی در کمپ مرحوم ناصر حجازی با حضور اصحاب‌رسانه و هواداران آبی‌پوشان پایتخت برگزار شد.

جواد نکونام در حاشیه این تمرین در جمع خبرنگاران اظهار کرد: از روز اول که به تمرین استقلال آمدم، شروع می‌کنم. آن‌همه مردم و هوادار برای حمایت استقلال و تیم به تمرین ما آمدند و به‌خاطر اتفاقاتی که افتاد شرمنده همه آن‌ها هستم. دیدید که چه اتفاقاتی روی سکوها رقم خورد و حضور هواداران زیر سایه آن اتفاق بد از بین رفت و باعث ناراحتی همه اعضای تیم شد.

وی افزود: البته با عذرخواهی چیزی درست نمی‌شود. شرایط تیم را همه می‌دانند؛ ما سال گذشته ۲۰ بازیکن داشتیم اما در حال حاضر هفت بازیکن را در اختیار نداریم و با ۱۳ بازیکن تمرین می‌کنیم. به‌همین دلیل بازیکنان امید را آوردیم و با ما تمرین می‌کنند تا از بین آن‌ها بازیکنان خوبی را برای آینده تیم انتخاب کنیم. اصلاً شرایط خوبی نداریم و همه شرایط اخیر تیم را می‌دانند.

سرمربی تیم فوتبال استقلال در واکنش به اینکه گفته می‌شد با علیرضا بیرانوند برای پیوستن به استقلال صحبت کرده است، تصریح کرد: روز اولی که صحبت شده بود، من هرگز در جریان این موضوع نبودم و اعتقاد داشتم که نمی‌گذارند این انتقال انجام بگیرد، بعد از اینکه مذاکره انجام شد، با بیرانوند صحبت کردم و قرار بر این شد که به استقلال بیاید؛ می‌دانستم که سه‌چهار روز یا یک‌هفته را از دست می‌دهیم و همه پشت این نقل‌وانتقالات پنهان می‌شوند.

جواد نکونام همچنین تاکید کرد: آیا ما یک بازیکن جذب کردیم یا اینکه توانستیم با کسی مذاکره کنیم و یا اینکه اتفاق مثبتی افتاد. من روز اولی که به این تیم آمدم، بازیکنان بابت مطالبات سال گذشته‌شان گلایه می‌کردند که بیش از ۶۰ الی ۷۰ درصد از آن باقی‌مانده است. این مشکلات از روز اول بوده و تیم را اذیت می‌کند. ما هرجا که صحبت کردیم، همه قبول کردند، اما هیچ اتفاقی نیفتاده و مدیرعامل تیم هم رفت. با استعفای حجت کریمی نمی‌دانیم با چه کسی باید صحبت کنیم، حداقل شاید تا دیروز می‌دانستیم.

وی در رابطه با این موضوع که بحث استعفای او از سرمربی‌گری استقلال مطرح شده بود، این‌چنین پاسخ داد: خیر. این هم کار همان‌هایی است که دوست ندارند ما اینجا باشیم. در فوتبالی که تا امروز در آن هستم، هر زمانی که در استقلال بودم برای موفقیت تیم تلاش کردم و موقعی هم که نبودم هیچ حاشیه‌ای نداشتم. اگر یک نفر هم اینجا طرفدار من باشد تا آخرین لحظه تمام جانم را برای هوادار می‌گذارم تا دشمن‌شاد نشویم و سعی می‌کنیم کاری انجام دهیم که برای باشگاه و تیم خوب باشد.

سرمربی آبی‌پوشان پایتخت خاطرنشان کرد: خزانه باشگاه را می‌توانید با رفتار مناسب به شرایط ایده‌آل برسانید. من لیست بازیکنان مدنظرم را همان زمانی که آمدم دادم، اما متأسفانه نتوانستیم بازیکنی بگیریم.

جواد نکونام در پاسخ به این سوال که آیا در بین بازیکنانی که استقلال را ترک کردند بازیکنی بود که او می‌خواسته و به تیم دیگری رفته است؟ تاکید کرد: بله، بازیکنانی بودند که می‌خواستم در تیم بمانند و عارف آقاسی یکی از آن‌ها بود. در واقع هر سه بازیکنی که می‌خواستم به تیم‌های دیگر رفتند و حتماً هم با پول‌های خوبی رفتند که نوش‌جان‌شان باشد، حرف ما این است که باید تیم خوبی ببندیم.

وی درباره گزینه مدیرعاملی استقلال گفت: من شخص خاصی را برای مدیرعاملی مدنظر ندارم. باید یک نفر باشد که به هواداران احترام بگذارد و خواسته‌های آن‌ها را برآورده کند و یک تیم خوب داشته باشیم تا فردا شرمنده هواداران نشویم. هر سال می‌دیدیم که از وسط فصل اعضای تیم استقلال مدعی می‌شدند نمی‌گذارند قهرمان شویم اما امسال می‌بینیم که از پیش‌فصل همه‌چیز بر علیه ما شده است.

سرمربی تیم فوتبال استقلال ادامه داد: شما روز اول از من پرسیدید که مبلغ ۱۵ میلیاردی برای انتقال علیرضا بیرانوند به استقلال درست است؟ که من گفتم نه. حالا من از شما سوال می‌کنم، آیا بیرانوند که دوست من است، ۱۵ میلیارد گرفته تا به پرسپولیس برود؟ یا بازیکنان دیگر با ۱۵ میلیارد قرارداد بسته‌اند؟ این صحبت‌ها برای این مطرح می‌شود که به استقلال ضربه بزنند.

وی همچنین افزود: ما یک اردو داخل تهران خواستیم که کنسل شد. من درباره یک‌سری چیزها صحبت نمی‌کنم و دوست دارم در آرامش حل شود، اما وقتی انجام نشود، مجبور هستم با هواداران در میان بگذارم. اردوی ما به‌خاطر اینکه برنامه‌ای وجود نداشت و بازیکنی هم نبود لغو شد و امیدوارم که اردوی دوم‌مان را بتوانیم برگزار کنیم و بازیکنان جدید نیز به تیم اضافه شوند.

سرمربی آبی‌پوشان پایتخت در پایان گفت: با توجه به اینکه به اندازه کافی بازیکن نداریم نمی‌توانیم بازی دوستانه برگزار کنیم. محمدحسین مرادمند تمرین نمی‌کند، چرا که با باشگاه قرارداد ندارد. مرادمند یک‌روز را به احترام من تمرین کرد که از او ممنون هستم. سعید مهری هم قراردادش را با استقلال فسخ کرده و از تیم رفته است. این‌ها اتفاقاتی است که مردم و هواداران باید ببینند. هیچ اتفاق مثبتی نیز برای پیشرفت تیم نمی‌بینیم و در واقع اصلاً دل‌گرمی نداریم.

کد خبر 671747

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.