صعود تیم‌های ملی زنان و مردان والیبال‌نشسته ایران به فینال رقابت‌های قهرمانی آسیا

تیم‌های ملی والیبال‌نشسته زنان و مردان ایران با غلبه‌بر حریفان خود به دیدار پایانی رقابت‌های قهرمانی ۲۰۲۳ آسیا راه پیدا کردند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، در ادامه رقابت‌های والیبال‌نشسته قهرمانی آسیا که در قزاقستان در حال برگزاری است، امروز _پنج‌شنبه پانزدهم تیرماه_ تیم ملی بانوان ایران در مرحله نیمه‌نهایی برابر ژاپن به میدان رفت که این دیدار با نتیجه سه بر صفر با برتری تیم بانوان ایران به پایان رسید.

ملی‌پوشان ایران با نتیجه ۲۵ بر ۱۶، ۲۵ بر ۷ و ۲۵ بر ۱۲ برابر ژاپن به برتری رسید و راهی مرحله فینال شد. در ادامه این رقابت‌ها تیم ملی والیبال‌نشسته مردان عصر امروز در مرحله نیمه‌نهایی به مصاف تیم عراق رفت که این دیدار با نتیجه سه بر صفر به نفع تیم ایران پایان بافت‌.

گفتنی است مردان والیبال نشسته ایران ۲۵ بر ۱۰ در ست اول، ۲۵ بر ۷ در ست دوم و ۲۵ بر ۱۵ در ست سوم برابر حریف خود به پیروزی رسید و راهی مرحله فینال شد.

به گزارش ایمنا، تیم ملی مردان ایران روز _شنبه هفدهم تیرماه_ در فینال از ساعت ۱۲:۰۰ به‌وقت تهران به مصاف تیم قزاقستان می‌رود و بانوان ایران نیز در بازی پایانی از ساعت ۱۲:۰۰ همان روز برابر تیم چین به میدان خواهند رفت.

کد خبر 671741

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.