پوچتینو به دنبال تقویت خط حمله با یک هموطن

باشگاه چلسی برای تقویت خط حمله خود ممکن است به دیبالا پیشنهاد دهد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا به نقل از اسپورتس مول، مائوریسیو پوچتینو سرمربی فعلی آبی‌های لندن از چلسی خواسته تا دیبالا مهاجم آرژانتینی رم را به خدمت بگیرد.

چلسی دوران جدیدی را با پوچتینو آغاز کرده و آن‌ها به شدت نیاز دارند تا به شرایط مالی مناسبی برسند و به‌نظر می‌رسد این امر تاکنون محقق شده است. چلسی نزدیک به ۲۰۰ میلیون پوند فقط در همین پنجره نقل و انتقالاتی فروش داشته است.

این باشگاه انکوکو و نیکلاس جکسون را در همین پنجره با مبلغی نزدیک به ۸۴ میلیون پوند به خدمت گرفته که نشان می‌دهد پوچتینو می‌خواهد خط حمله تیمش را تقویت کند.

هواداران چلسی امیدوار بودند تیمشان بازیکنان بیشتری را جذب کند و در همین راستا، پوچتینو به دنبال یک بازیکن مقرون به‌صرفه دیگر است. پوچتینو علاقمند است در هفته‌های آینده با هموطن آرژانتینی خود یعنی دیبالا به توافق برسد. آبی‌های لندن قبلاً با مدیربرنامه دیبالا تماس گرفته‌اند تا مشخص شود که آیا این بازیکن علاقمند به پوشیدن لباس چلسی هست یا خیر.

تابستان فصل گذشته دیبالا تصمیم گرفت با انتقالی آزاد در ایتالیا بماند و به تیم رم بپیوندد. دیبالا علاقه‌مند بود تا تحت هدایت ژوزه مورینیو در سری‌آ کار کند و حتی قهرمانی برسد. عنوانی که اگرچه از دست او دور ماند، اما از سوی دیگر تیم رم موفق شد تا فینال لیگ اروپا پیش برود.

پوچتینو به دیبالا علاقمند است و دیبالا آنچنان علاقه‌ای به ماندن در رم ندارد و خریدهای این فصل چلسی هم نشان می‌دهد که این باشگاه به دنبال تقویت خط حمله خود است، بنابراین دیبالا می‌تواند یکی از گزینه‌های باشگاه لندنی برای جلب رضایت هواداران و تقویت ترکیب تیم باشد.

کد خبر 671732

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.