جشن بزرگ «آزادی به وقت غدیر» در اصفهان برگزار می‌شود

رئیس اداره فرهنگی، اجتماعی و ورزشی منطقه سه شهرداری اصفهان گفت: برای نخستین‌بار «جشن آزادی به وقت غدیر» با محوریت آزادی ۱۴ زندانی جرائم غیر عمد با حضور اقشار مردم هجدهم تیرماه در اصفهان برگزار می‌شود.

سیدهدا محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به برنامه‌های متنوع و شاد تدارک دیده شده به مناسبت ایام غدیر خم اظهار کرد: یکی از برنامه‌های ویژه این منطقه که برای نخستین بار در شهرداری اصفهان به میزبانی منطقه سه برپا می‌شود، «جشن آزادی به وقت غدیر» است که به سبکی جدید و با مشارکت خود شهروندان برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه برنامه‌های ایام غدیر در این منطقه به صورت مشارکتی و میدانی برپا شده است، افزود: این برنامه یک جشن حمایت مردمی برای آزادسازی زندانیان جرایم غیر عمد است که شهروندان با خرید بلیط آن در آزادی تعدادی از زندانیان شریک می‌شوند.

رئیس اداره فرهنگی، اجتماعی و ورزشی منطقه سه شهرداری اصفهان با اشاره به اینکه این برنامه فرهنگی در راستای مسئولیت اجتماعی و طبق تنظیم شعائر و گرامیداشت مناسبت ملی و مذهبی و در دل برنامه فرهنگی تدارک دیده شده است، تصریح کرد: برخی شهروندان به هر دلیل دچار جرایم غیرعمد شده و درگیر زندان هستند و خانواده‌های آن‌ها دچار آسیب شده‌اند، لذا شهروندان با حضور در این جشن و خرید بلیت می‌توانند زمینه آزادی زندانیان را در همان شب فراهم کنند.

جشن بزرگ «آزادی به وقت غدیر» در اصفهان برگزار می‌شود

وی ادامه داد: این جشن با مشارکت خیریه امام موسی کاظم (ع) ویژه آزادی زندانیان جرایم غیر عمد و مؤسسه فرهنگی، هنری و آموزشی نوای مهر سپاهان و با حضور دو هنرمند کشوری و شهر «پیمان طالبی و علی قیومی» با اجرای استندآپ کمدی روز هجدهم تیرماه ساعت ۱۹:۳۰ در سالن کوثر مجموعه ورزشی ۲۲ بهمن برگزار می‌شود.

محمدی با اشاره به اینکه این جشن در مجموعه ورزشی ۲۲ بهمن، سالن هزار نفری کوثر برگزار می‌شود، گفت: در صدد هستیم تا زمینه آزادی حداکثر بین هفت تا ۱۴ نفر از زندانیان را فراهم کنیم که البته این اقدام خداپسندانه به استقبال شهروندان و حضور خیران در این جشن بستگی دارد.

وی خاطر نشان کرد: شهروندان می‌توانند بلیت حضور در این جشن را از طریق سایت www.gisheh8.com تهیه و در شادی و نشاط آزادی زندانیان و بازگشت به آغوش خانواده شریک باشند.

کد خبر 671727

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.