پلمب ۲۶ واحد ضایعاتی متخلف توسط پلیس

جانشین فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان از پلمب ۲۶ واحد ضایعاتی که در زمینه خرید و فروش اموال سرقتی فعالیت می‌کردند، در عملیات مأموران این فرماندهی خبر داد.

سرهنگ جواد افشاری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: در راستای قطع کردن ارتباط سارقان با افراد مالخر، مأموران کلانتری ۲۶ زینبیه شهرستان اصفهان ضمن تشکیل کارگروه و جلسات متعدد و همفکری با ادارات و ارگان‌های برون سازمانی، برخورد قانونی و پلمب بعضی از واحدهای ضایعاتی متخلف که مکانی برای فروش اموال مسروقه توسط سارقان بودند را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: با توجه به اینکه یکی از عوامل افزایش جرایم و سرقت‌ها وجود مالخران و تراکم سوله‌های خرید و فروش ضایعاتی است، با هماهنگی‌های انجام شده با دستگاه قضائی، شهرداری و استفاده از ظرفیت یگان امداد شهرستان، در دو مرحله طرح شناسایی و پلمب واحدهای ضایعاتی که در زمینه خرید و فروش اموال مسروقه فعالیت دارند، به مرحله اجرا درآمد.

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان تصریح کرد: در اجرای این طرح، ۲۴ واحد ضایعاتی که در زمینه خرید و فروش خرید و فروش اموال مسروقه فعالیت می‌کردند با دستور قضائی توسط مأموران کلانتری ۱۶ اصفهان پلمب شدند.

وی با اشاره به استقبال خوب مردم از اجرای طرح مذکور، از تداوم اقدامات و طرح‌های پلیسی خبر داد و خاطرنشان کرد: خریداران اموال مسروقه بدانند که پلیس فعالیت آنها را زیر نظر دارد و با رصد هوشمندانه خود در سریع‌ترین زمان ممکن به سراغ آنها می‌آید و اجازه نخواهد داد این افراد با همکاری سارقان و مجرمان، امنیت و آسایش مردم را برهم و به اموال آنها آسیب بزنند.

کد خبر 671712

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.