منچستریونایتد بر سر دو راهی؛ فروش مگوایر سخت‌تر از همیشه

طبق گزارش‌ها، قرار گرفتن منچستریونایتد در جمع چهار تیم‌برتر لیگ‌انگلیس، منجر به افزایش دستمزد هری مگوایر شده که همین داستان، فروش او را دشوارتر کرده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، به گزارش رسانه گاردین، دستمزدهای بالای هری مگوایر، همراه با کاهش دقایق حضورش در ترکیب منچستریونایتد تحت هدایت اریک تن‌هاخ، مذاکرات احتمالی برای فروش او را پیچیده می‌کند. مگوایر باید در نظر داشته باشد که اگر او در اولدترافورد به کارش ادامه دهد، جایی که زیر نظر تن‌هاخ نیمکت‌نشین خواهد بود، شانس او برای حضور در ترکیب تیم ملی فوتبال انگلیس، کاهش خواهد یافت.

تن‌هاخ مایل به افزایش بودجه برای جذب یک دروازه‌بان و یک مهاجم مرکزی است. بودجه نقل و انتقالات شیاطین‌سرخ برای این پنجره، در ابتدا حدود ۱۲۰ میلیون پوند بود و بخشی از آن درحال حاضر برای خرید میسون مانت از چلسی هزینه شده است.

تن‌هاخ برای به دست آوردن یک دروازه‌بان و یک مهاجم سطح بالا، نیاز به جمع آوری سرمایه اضافی دارد و فروش مگوایر باعث تقویت مالی خواهد شد. علاوه بر این، فروش احتمالی بازیکنان دیگری مانند فرد، آنتونی الانگا و اسکات مک‌تومینای می‌تواند به سرمربی هلندی کمک بیشتری کند.

خروج مگوایر، فرد و الانگا می‌تواند حدود ۱۰۰ میلیون پوند برای تن‌هاخ به دنبال داشته باشد، که کل بودجه این فصل شیاطین‌سرخ را به ۱۶۵ میلیون پوند می‌رساند. این سرمایه برای جذب یک دروازه‌بان، یک مهاجم و همچنین یک جایگزین برای مگوایر استفاده می‌شود. یونایتد قبلاً پیشنهاد اولیه‌ای را برای آندره اونانا از اینتر به مبلغ ۳۹ میلیون پوند ارائه کرده است، اما به احتمال زیاد رد خواهد شد، زیرا نماینده سری‌آ او را ۵۱ میلیون پوند ارزیابی می‌کند. درحالی که راسموس هوجلوند مهاجم آتالانتا یکی از گزینه‌های مورد علاقه یونایتد در خط حمله است و حدود ۳۹ میلیون پوند قیمت دارد.

اگر پیشنهاد مناسبی دریافت شود، مگوایر می‌تواند در این فصل باشگاه را ترک کند. با این حال، منچستریونایتد باید جایگزین‌های احتمالی را به دقت ارزیابی کند و پیامدهای مالی هرگونه جدایی را در نظر بگیرد، زیرا با بودجه محدود کار می‌کند.

کد خبر 671696

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.