اولین خرید لوئیز انریکه برای پاری‌سن‌ژرمن

پاری سن ژرمن، میلان اشکرینیار را به صورت رایگان به خدمت گرفت. مدافع سابق اینتر، قراردادی پنج ساله با قهرمان لیگ فرانسه امضا کرده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، میلان اشکرینار مدافع میانی تیم ملی اسلواکی، پس از پایان قراردادش با اینتر در تاریخ سی‌ام ژوئن، به پاریسی‌ها پیوست. این مدافع، قراردادی را امضا کرد که حداقل تا تابستان ۲۰۲۸ او را در پارک دو پرنس نگه می‌دارد.

این بازیکن ۲۸ ساله، برای مدت طولانی مد نظر PSG بود و اگر اینتر مانع انتقال او به پایتخت فرانسه نمی‌شد، می‌توانست تابستان گذشته به آنها بپیوندد.

اشکرینار پنج فصل را در اینتر گذراند، ۲۴۶ بازی انجام داد و ۱۰ گل به ثمر رساند. او در طول حضورش، دوبار قهرمان سری آ و کوپا ایتالیا و سوپرکاپ ایتالیا شد. با جدایی سرخیو راموس، اشکرینیار در قلب خط دفاعی تیم لوئیز انریکه با مارکینیوس هم‌بازی خواهد شد.

او گفت: "من بسیار خوشحالم که بخشی از این باشگاه فوق العاده هستم. پاری سن ژرمن یکی از قوی‌ترین باشگاه‌های جهان با بازیکنانی در سطح جهانی و هواداران فوق‌العاده است."

اشکرینار از شروع پیش فصل در ماه جولای، در دسترس خواهد بود. پاریسی‌ها به مدت ۱۰ روز راهی ژاپن خواهند شد و یکم آگوست در یک بازی دوستانه با تیم سابق این ستاره‌، یعنی اینتر دیدار خواهند کرد.

کد خبر 671695

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.