اجرای طرح نهضت آسفالت در مناطق چهارگانه شهرکرد

سرپرست معاونت زیربنایی و حمل‌ونقل شهرداری شهرکرد گفت: در حال حاضر اجرای طرح نهضت آسفالت در نواحی چهارگانه شهرکرد در حال اجرا است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، بهزاد ترابیان امروز _ پنجشنبه پانزدهم تیرماه _ در نشست پروژه‌های عمرانی با بیان اینکه در حال حاضر اجرای طرح نهضت آسفالت در نواحی چهارگانه شهرکرد در حال اجرا است، اظهار کرد: اجرای آسفالت در معابر شهرکرد پس از اخذ استعلام از دستگاه‌های خدمات‌رسان و براساس دستورالعمل نحوه هماهنگی و صدور مجوز حفاری در سطح شهر انجام می‌شود

وی افزود: در همین راستا برای جلوگیری از تخریب آسفالت معابر قبل از آغاز عملیات آسفالت‌ریزی استعلامات لازم از دستگاه‌های خدمات‌رسان اخذ می‌شود تا بعد از اجرای آسفالت هیچ گونه حفاری انجام نشود.

سرپرست معاونت زیربنایی و حمل‌ونقل شهرداری شهرکرد خاطرنشان کرد: امسال نیز به دستگاه‌های خدمات‌رسان و به اطلاع شهروندان رسانده شد که حفاری‌های مورد نیاز را قبل از آسفالت‌ریزی انجام دهند، در غیراینصورت پس از اجرای آسفالت مجوز حفاری تا چهار سال آینده صادر نخواهد شد.

ترابیان تصریح کرد: اجرای عملیات آسفالت معابر سالیانه هزینه‌های گزافی را بر دوش شهرداری‌ها می‌گذارد و هزینه مصالح نیز افزایش داشته است.

وس از دستگاه‌های خدمات‌رسان و شهروندان خواست تا همکاری لازم را با مدیریت شهری به عمل آورند و از حفاری‌های غیر ضروری جلوگیری و برای حفظ آسفالت معابر با شهرداری همکاری کنند.

کد خبر 671668

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.