عید غدیر، عید اکمال دین و تداوم خط نبوت و رسالت است

شهردار زرین‌شهر گفت: عید غدیر عید اکمال دین، اتمام نعمت، تداوم خط نبوت و رسالت و از وقایع اثرگذار و بی نظیری است که با حماسه آفرینی‌های پیامبر اکرم (صلی‌الله‌علیه‌وآله‌وسلم) به نمایش درآمد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حسین اسماعیلی‌احمدی با انتشار پستی در صفحه شخصی خود در اینستاگرام نوشت:

«عید غدیر؛ عید اکمال دین، اتمام نعمت، تداوم خط نبوت و رسالت و از وقایع اثرگذار و بی نظیری است که با حماسه آفرینی‌های پیامبر اکرم (صلی‌الله‌علیه‌وآله‌وسلم) به نمایش درآمد و با پایه گذاری نظامی ولایی، مسیر یگانه تعالی بخشی امت اسلامی را ترسیم کرد و پیوند میان نبوت و امامت باعث گردید تا بشریت در طول تاریخ از چشمه جوشان ولایت و امامت بهره‌مند شود. عید سعید غدیر همانند عید قربان و عید فطر از ایام‌اللّه محسوب می‌شود به‌گونه‌ای که این عید سعید را سرچشمه همه‌ی خوبی‌ها و افضل الاعیاد می‌دانند و پیامبر اسلام (صلی‌الله‌علیه‌وآله‌وسلم) در خصوص این عید می‌فرمایند: روز غدیر خم برترین عیدهای امت من است و آن روزی است که خداوند در آن روز دین را تکمیل و نعمت را بر امت من تمام کرد و اسلام را به عنوان دین برای آنان پسندید.

اینجانب سال‌روز اکمال دین مبین اسلام ناب محمدی (صلی‌الله‌علیه‌وآله‌وسلم) را به جمیع حق‌طلبان در سراسر گیتی و آحاد ملّت ایران اسلامی خصوصاً شهروندان خطه طلایی ایران صمیمانه تبریک و تهنیت عرض می‌کنم و از خداوند منان مسئلت دارم به همه ما قدرتی عطا کند تا با عشق ولایی و با تمسک راستین به ولایت امیرالمومنین علی علیه‌السلام، سختی‌ها بر ما آسان شود. امیدوارم در این عید فرخنده با بهره‌گیری از برکات معنوی و اجتماعی آن بتوان چهره راستین اسلام ناب محمدی (صلی‌الله علیه و آله) را مبتنی بر کرامت انسان و نوع‌دوستی در پرتو خداجویی، به جهانیان عرضه کرد.»

کد خبر 671654

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.