رونمایی از دستگاه پت‌اسکن با اعتبار یک میلیون و ۸۰۰ هزار دلار در بیمارستان فارابی

رئیس بیمارستان فارابی اصفهان گفت: دستگاه پت‌اسکن بیمارستان فارابی برای اولین بار در استان اصفهان با هزینه‌ای بالغ‌بر یک میلیون و ۸۰۰ هزار دلار رونمایی شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حمید محمدبیگی امروز _پنجشنبه پانزدهم تیرماه_ در جمع خبرنگاران با اشاره به رونمایی از دستگاه پت‌اسکن، اظهار کرد: دستگاه پت‌اسکن بیمارستان فارابی برای اولین بار در استان اصفهان رونمایی شد، این در حالی است که بیمارستان فارابی اولین مرکز در استان اصفهان است که به این دستگاه مجهز می‌شود.

وی با اشاره به اعتبار تأمین شده برای خرید دستگاه پت‌اسکن بیمارستان فارابی، افزود: یک میلیون و ۸۰۰ هزار دلار برای خرید دستگاه و حدود ۲۰ میلیارد تومان برای تجهیزات، امکانات و استانداردسازی این بخش هزینه شده است.

رئیس بیمارستان فارابی اصفهان تصریح کرد: این مرکز برای تشخیص سرطان و پیگیری تأثیر درمان و گسترش متاستاز به نقاط مختلف بدن راه‌اندازی شده است، همچنین بعد از درمان و تکمیل دوره درمانی و شیمی درمانی، تأثیر درمان و کانون درمانی و میزان بهبودی فرد توسط دستگاه پت‌اسکن نشان داده می‌شود.

وی با بیان اینکه تاکنون افرادی که نیاز به پت‌اسکن داشتند باید به تهران سفر می‌کردند و مدت‌ها در فهرست انتظار باقی می‌ماندند، ادامه داد: در حال حاضر مردم استان اصفهان برای بهره‌مندی از دستگاه پت‌اسکن می‌توانند به بیمارستان فارابی مراجعه کنند؛ اکنون مراحل آزمایشی دستگاه طی شده است و بدون هیچ مشکلی به مردم خدمات ارائه می‌کند.

کد خبر 671651

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.