بازیکنان سابق پرسپولیس راهی آلومینیوم شدند

محمد خلیفه و ابوالفضل سلیمانی که در عضویت تیم فوتبال پرسپولیس بودند با عقد قراردادی رسمی به آلومینیوم اراک پیوستند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم فوتبال آلومینیوم اراک پس از جدایی سیدمهدی رحمتی و چند بازیکن تاثیرگذار خود، بالاخره از هفته جاری خریدهای جدید خود را تحت نظر سیدمجتبی حسینی آغاز کرد و به‌دنبال آن، امروز با دو بازیکن سابق پرسپولیس به‌صورت رسمی قرارداد امضا کرد تا از آنان در فصل آینده مسابقات داخلی استفاده کند.

محمد خلیفه که پس از درخشش در رده‌های پایه پرسپولیس به تیم بزرگسالان این باشگاه اضافه شده بود، با باشگاه آلومینیوم اراک برای حضور در این تیم به توافق نهایی رسید و شاگرد سید مجتبی حسینی شد.

بازیکنان سابق پرسپولیس راهی آلومینیوم شدند

این دروازه‌بان ۱۸ ساله و بلند قامت که شماره یک تیم ملی جوانان ایران هم بوده و تجربه حضور در اردوی تیم امید ایران را هم دارد، با عقد قراردادی سه ساله به عضویت آلومینیوم اراک درآمد.

ابوالفضل سلیمانی پس از پنج سال حضور در پرسپولیس و تجربه چهار قهرمانی لیگ برتر همراه با این تیم، از جمع سرخ‌پوشان جدا شد و طبق نظر سید مجتبی حسینی به تیم آلومینیوم اراک پیوست.

این مدافع ۲۲ ساله که تجربه حضور در پیکان تهران و استیل آذین را نیز در کارنامه دارد، سه سال کاپیتان تیم فوتبال امیدهای پرسپولیس بوده و در تیم بزرگسالان این باشگاه نیز عضویت داشته، با عقد قراردادی رسماً به آلومینیوم اراک پیوست.

بازیکنان سابق پرسپولیس راهی آلومینیوم شدند

سلیمانی که جزو مدافعان آینده‌دار فوتبال ایران به حساب می‌آید و تجربه حضور در اردوی تیم ملی امید را نیز داشته، امیدوار است زیر نظر مجتبی حسینی که توجه ویژه‌ای به جوانان دارد، بتواند در فصل جدید لیگ برتر بدرخشد.

کد خبر 671646

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.