پیشرفت ۷۰ درصدی احداث ایستگاه آتش‌نشانی در منطقه ۷ اصفهان

مدیر منطقه هفت شهرداری اصفهان گفت: عملیات عمرانی ساخت ایستگاه آتش‌نشانی این منطقه بیش از ۷۰ درصد پیشرفت داشته است.

به گزارش ایمنا، مهدی سلطان‌آقایی اظهار کرد: با توجه به تراکم جمعیت بالا و توسعه ساخت‌وساز در منطقه هفت، جانمایی و ساخت ایستگاه آتش‌نشانی امری ضروری و موردنیاز بوده است.

وی افزود: با توجه به نزدیکی خیابان هسا به مجموعه باغ فدک و مراکز تجاری واقع در منطقه، این خیابان به‌عنوان بهترین جانمایی برای احداث این ایستگاه آتش‌نشانی در نظر گرفته شده است.

مدیر منطقه هفت شهرداری اصفهان با اشاره به پیشرفت ۷۰ درصدی این پروژه تصریح کرد: برای فاز نخست اجرای این پروژه در سال گذشته بیش از ۶۰ میلیارد ریال هزینه شد، همچنین برای تکمیل آن در سال جاری ۱۰۰ میلیارد ریال اعتبار تخصیص داده شده است.

وی خاطرنشان کرد: افتتاح این مجموعه، با زیربنایی بالغ بر ۱۵۰۰ متر مربع و عرصه دوهزار مترمربع، توان مضاعفی به ظرفیت سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان اضافه خواهد شد.

سلطان‌آقایی با اشاره به ضرورت تسریع در فرایند آماده‌سازی این مجموعه ادامه داد: عملیات عمرانی ساخت این مجموعه تا دو ماه آینده و با قید فوریت تکمیل خواهد شد تا این پروژه ظرف مدت ۱۱ ماه به نتیجه برسد.

وی اظهار امیدواری کرد: با اجرای پروژه‌های زیر بنایی و محله محوری که در سال جاری و سال آینده پیش بینی شده است بیش از پیش سطح رضایت شهروندان و ساکنان این منطقه را فراهم آوریم.

مدیر منطقه هفت شهرداری اصفهان ادامه داد: پروژه‌های عمرانی و زیرساختی قابل توجهی در سطح منطقه آغاز شده است که ماه‌های آینده و تا پایان سال بعضی از آن‌ها را به مرحله بهره‌برداری یا افتتاح خواهیم رساند.

کد خبر 671616

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.