تخصیص ۱۵۰ میلیارد تومان اعتبار برای طرح‌های بخش تعاون در نایین و خوروبیابانک

معاون تعاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: در سفر به شهرستان نایین مبلغ ۱۵۰ میلیارد تومان خط اعتباری برای طرح‌های بخش تعاون و تعاونی‌ها و ۹ طرح ویژه در حوزه‌های مختلف همچون حوزه بانوان و فرش دست‌بافت نایین مصوب شد.

مهدی مسکنی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به جریان سفر به شهرستان نائین، اظهار کرد: امروز به دعوت الهام آزاد، نماینده مردم شهرستان‌های نائین و خوروبیابانک توفیق شد همزمان با عید سعید غدیرخم در جمع مردم این دو شهرستان، از تعدادی از تعاونی‌ها نظیر یک شرکت تعاونی صنایع‌دستی و یک شرکت تعاونی تولیدی در نائین به همراه مدیرکل کار، تعاون و رفاه اجتماعی استان اصفهان و مسئولان شهرستان بازدید کنیم.

وی ادامه داد: در ادامه سفر امروز و در جلسه‌ای صمیمی با تعاون‌گران، مدیران شرکت‌های تعاونی و مدیران شهرستان‌های نائین و خوروبیابانک، مصوبات بسیار خوبی به اتفاق مدیران بخش تعاون گرفته شد.

معاون تعاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی خاطرنشان کرد: تخصیص مبلغ ۱۵۰ میلیارد تومان خط اعتباری در جهت طرح‌های بخش تعاون و تعاونی‌ها و ۹ طرح ویژه که هشت طرح آن دو میلیارد تومان و یک طرح آن با مبلغ هفت میلیارد تومان و دو طرح در حوزه بانوان و فرش دست بافت نائین به مبلغ یک میلیارد تومان از مصوبات ریالی این جلسه بود.

مسکنی تصریح کرد: مقرر شد طی جلسه‌ای موضوع فرش دستباف شهرستان نائین به عنوان یک مورد آزمایشی و کارگاهی مورد توجه بخش تعاون قرار گیرد که در این جلسه به عنوان پایلوت انتخاب شد.

وی ادامه داد: شهرستان خوروبیابانک نقطه هدف تمرکز بخش تعاون قرار گرفت که با امید بر خداوند متعال همانطور که به مردم شهرستان خوروبیابانک قول دادیم به این شهرستان سفر و مصوبات را پیگیری کنیم.

به گزارش ایمنا، معاون تعاون وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی به همراه مدیرکل کار، تعاون و رفاه اجتماعی استان اصفهان و مدیر شعب بانک توسعه و تعاون استان اصفهان پس از ورود به شهرستان نائین ضمن ادای احترام به مقام شامخ شهدای مدفون در آستان مقدس امامزاده سلطان سید علی (ع)، از شرکت تعاونی صنایع دستی فرتاک و شرکت تعاونی تولیدی آجرین آلاچیق نائین بازدید کرد.

پس از بازدید در جلسه‌ای با حضور تعاون گران، مدیران شرکت‌های تعاونی و مسئولان شهرستان‌های نائین و خوروبیابانک، مصوبات و برنامه سفر با اختصاص مبالغ و مصوبات بسیار خوب به پایان رسید و بنا بر گفته معاون تعاون وزیر کار، وی در سه ماه آینده به شهرستان کویری خوروبیابانک نیز به جهت پیگیری مصوبات این جلسه سفر خواهد کرد.

کد خبر 671609

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.