۵۰ دستگاه دوچرخه برای مجموعه مناطق و سازمان‌های شهرداری اراک خریداری می‌شود

مسئول کارگروه حمل‌ونقل پاک شهرداری اراک گفت: مقرر شده است علاوه بر احداث مسیر کارگری دوچرخه‌سواری برای استفاده کارکنان صنایع شهر، ۵۰ دستگاه دوچرخه نیز برای مجموعه مناطق و سازمان‌های شهرداری خریداری شود تا کارکنان این مجموعه برای اجرای ماموریت‌هایی که در نزدیکی محل خدمتشان است از دوچرخه استفاده کنند.

مهشاد نراقی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: شهرداری اراک علاوه بر فعالیت جدی در توسعه مسیرها و پیست‌های دوچرخه‌سواری شهر در برگزاری رقابت‌های دوچرخه‌سواری نیز همکاری خوبی را با هیئت دوچرخه‌سواری استان داشته است.

وی افزود: شهرداری اراک علاوه بر پیست تریال که سال گذشته مورد بهره‌برداری قرار گرفت، به‌تازگی پیست BMX را نیز احداث کرده است.

مسئول کارگروه حمل‌ونقل پاک شهرداری اراک خاطرنشان کرد: در فاصله میدان صنعت تا شهرک صنعتی شهر مسیر دوچرخه‌سواری جدیدی ایجاد شده است و تا پایان سال جاری حدود ۱۰ کیلومتر به مسیر دوچرخه‌سواری شهر افزوده خواهد شد.

نراقی تصریح کرد: مقرر شده است علاوه بر احداث مسیر کارگری دوچرخه‌سواری برای استفاده کارکنان صنایع شهر، ۵۰ دستگاه دوچرخه نیز برای مجموعه مناطق و سازمان‌های شهرداری خریداری شود تا کارکنان این مجموعه برای اجرای ماموریت‌هایی که در نزدیکی محل خدمتشان است از دوچرخه استفاده کنند.

وی اضافه کرد: ۱۰ ایستگاه دوچرخه خریداری شده است که در سطح شهر نصب خواهد شد و شهروندان می‌توانند برای پارک و قفل کردن دوچرخه‌های خود از این ایستگاه‌ها استفاده کنند، به منظور جانمایی این ایستگاه‌ها بوستان‌های سطح شهر و خیابان‌های هسته مرکزی را در اولویت قرار می‌دهیم.

مسئول کارگروه حمل‌ونقل پاک شهرداری اراک تصریح کرد: شهرداری برای برگزاری مسابقات مختلف از جمله مسابقات دوچرخه‌سواری قهرمانی کشور با هیئت دوچرخه‌سواری استان همکاری داشت و طی این رقابت ۸۰ نفر از ورزشکاران رشته دوچرخه‌سواری به اراک آمدند، فاصله میان ساختمان شهرداری اراک تا دانشگاه واحد فلق را رکاب زدند، از آنجا به شهر خمین رفتند و بازگشتند.

نراقی ادامه داد: در جریان این رویداد ورزشکاران بازدیدی از خطوط ویژه دوچرخه‌سواری در شهر اراک داشتند.

کد خبر 671585

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.