پروژه ۹۰ واحدی اراک بازبینی می‌شود

رئیس کمیسیون عمران، شهرسازی، معماری و ترافیک شورای اسلامی شهر اراک گفت: سال گذشته اعتبارات مورد نیاز برای این پروژه تصویب شد، در حال حاضر میلگرد مورد نیاز برای آغاز عملیات اجرایی تامین شده است و سال جاری طرح پروژه باید با توجه به آئین‌نامه‌های جدید بازبینی شود.

علی‌اصغر غفاری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: با توجه به اینکه طبق قانون، سازمان عمران شهرداری می‌تواند به عنوان پیمانکار با مجموعه‌های مختلف همکاری داشته باشد، با تجهیز ماشین‌آلات و دستگاه‌های این سازمان و با صدور مجوز برای به‌کارگیری نیروهای تخصصی شرایطی را ایجاد کرده‌ایم تا این سازمان بتواند در اجرای پروژه‌های مختلف مشارکت داشته باشد.

وی افزود: پروژه ۹۰ واحدی شهرک قائم از جمله پروژه‌های این سازمان است، زمین این پروژه در اختیار شهرداری بوده و طراحی آن نیازمند بازبینی است.

رئیس کمیسیون عمران، شهرسازی، معماری و ترافیک شورای شهر اراک خاطرنشان کرد: این ساختمان که از سرمایه‌های شهر است طی سال‌های گذشته در حالت بلاتکلیفی به سر می‌برد و شورای ششم شهرداری و سازمان عمران این مجموعه را موظف به تکمیل آن کرده است.

غفاری تصریح کرد: سال گذشته اعتبارات مورد نیاز برای این پروژه مورد تصویب شورای اسلامی شهر اراک قرار گرفت و در حال حاضر میلگرد مورد نیاز برای آغاز عملیات اجرایی تأمین شده است، سال جاری طرح پروژه باید با توجه به آئین‌نامه‌های جدید بازبینی شود تا پس از آن اجرای پروژه را آغاز کنیم.

وی ادامه داد: سازمان عمران شهرداری ساوه در اقدامی با امضای توافق‌نامه با اداره کل راه و شهرسازی استان مرکزی و با گرفتن زمین از این مجموعه، آغاز به ساخت مسکن در این شهر کرده است که با این کار علاوه بر درآمدزایی در شهرداری به تولید مسکن به شهروندان نیز کمک می‌شود.

رئیس کمیسیون عمران، شهرسازی، معماری و ترافیک شورای اسلامی اراک گفت: شهرداری اراک پروژه نود واحدی را سال‌ها قبل آغاز کرده بود که تاکنون به درستی مورد پیگیری قرار نگرفته است و امیدواریم با مطالبه‌گری شورای ششم و همت شهرداری بتوانیم طی دو سال آینده در راستای تولید مسکن با کیفیت و با قیمت مناسب، ۹۰ واحد مسکونی را به شهروندان ارائه دهیم.

کد خبر 671584

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.