ادامه عملیات آماده‌سازی بلوار پیامبر اعظم (ص) قزوین

سرپرست سازمان عمران شهرداری قزوین از ادامه عملیات آماده‌سازی بلوار پیامبر اعظم (ص) خبر داد و گفت: ایمن‌سازی مسیر پیامبر اعظم (ص) نجف‌آباد، تسطیح سطح لایه زیر جدول برای تخلیه مصالح و کمپکت در راست‌گرد نجف‌آباد، راکفیل‌ریزی در لاین کندروی ضلع شرق بلوار از اقدامات سازمان عمرانی شهرداری قزوین است.

ایزدمهر زارعی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا از ادامه عملیات آماده‌سازی بلوار پیامبر اعظم (ص) خبر داد و اظهار کرد: عملیات تخریب و جدول‌گذاری دوباره به منظور تعریض این معبر و ورودی رفت و برگشت به ناحیه منفصل شهری نجف‌آباد در حال اجرا است.

وی افزود: در بخش دیگر این پروژه، عملیات مختلفی همچون تراش آسفالت، قیرپاشی و روکش آسفالت اجرا می‌شود.

سرپرست سازمان عمران شهرداری قزوین خاطرنشان کرد: ایمن‌سازی مسیر پیامبر اعظم (ص) نجف‌آباد، تسطیح سطح لایه زیر جدول برای تخلیه مصالح و کمپکت در راست‌گرد نجف‌آباد، راکفیل ریزی در لاین کندروی ضلع شرق بلوار از اقدامات عمرانی سازمان عمرانی شهرداری قزوین در راستای اجرای پروژه پیامبر اعظم (ص) است.

زارعی اضافه کرد: این عملیات در راستای تسهیل عبور و مرور شهروندان در دستور کار قرار گرفته است و شهرداری قزوین از شهروندانی که در این امر همیاری می‌کنند، کمال تشکر و قدردانی را دارد.

وی گفت: کمربندی آیت‌الله باریک‌بین شامل پروژه‌های تقاطع شهید ابوترابی با پل پیامبر اعظم (ص) را می‌توان یکی از پروژه‌های شهری قزوین در سال جاری دانست.

کد خبر 671567

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.