قول می‌دهم اصفهان بهشت ورزش سه‌گانه شود+فیلم

رئیس جدید هیئت ترای اتلون استان اصفهان در حاشیه مجمع انتخاباتی هیئت سه‌گانه و پس از انتخاب مجتبی صباغی به عنوان رئیس هیئت ترای اتلون استان اصفهان صحبت‌هایی را در جمع خبرنگاران ارائه داد.

گزارش خبرنگار ایمنا، مجمع عمومی انتخابات هیئت ترای اتلون (سه‌گانه) امروز _چهارشنبه چهاردهم تیرماه_ از ساعت ۱۰:۳۰ در تالار اجتماعات سرای ورزشکاران با حضور احمد نامنی سرپرست فدراسیون ترای اتلون، جواد محمدی مدیر کل ورزش و جوانان استان اصفهان، مجتبی ارشدی دبیر فدراسیون ترای اتلون و اعضای مجمع برگزار شد.

برای انتخاب پست ریاست هیئت جلیل رجالی و مجتبی صباغی کاندیدای پست ریاست هیئت ترای اتلون بودند که جلال رجالی به صورت کتبی انصراف خود از این انتخابات را اعلام و در جلسه حضور پیدا نکرد. در نهایت رأی گیری مجمع انجام شد و صباغی با ۱۹ رأی از ۲۰ رأی اخذ شده در صندوق آرا را کسب و به عنوان رئیس هیئت ترای اتلون انتخاب شد.

مجتبی صباغی رئیس جدید هیئت ترای اتلون استان اصفهان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: تشکر می‌کنم از اعضای مجمع که به من اعتماد کردند، باتوجه به شرایط استان می‌توانم قول دهم در دوره جدید، اصفهان بهشت ترای اتلون شود زیرا در این شهر شرایط خوبی فراهم است.

کد خبر 671532

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.