دیدار مخفیانه سرمربی بایرن‌مونیخ با هری‌کین‌

هری کین، ستاره تاتنهام، ظاهراً طی دیداری مخفیانه با توماس توخل در ماه می، برای انتقال احتمالی به بایرن مونیخ، حواب مثبت داده است‌.

به گزارش خبرنگار ایمنا، به نقل از اسپورت بیلد، توماس توخل اواسط ماه می در لندن بود و با هری کین برای گفت‌وگو در خانه‌اش ملاقات کرد. مهاجم تاتنهام تحت تأثیر صحبت‌های سرمربی بایرن قرار گرفت و گفت که حاضر است به باشگاه آلمانی بپیوندد. کین همچنین گفت که انگیزه اصلی او برای ترک اسپرز، تلاش برای قهرمانی در لیگ قهرمانان با بایرن است. "بزرگترین رؤیای" این مهاجم پس از ناکامی در کسب قهرمانی تا کنون در تاتنهام، بالا بردن جام اروپا است.

بایرن قبلاً پیشنهاد ۶۰ میلیون پوندی (۷۷ میلیون دلار / ۶۹ میلیون یورو) برای کین را ارائه داده که توسط اسپرز رد شده است، اما انتظار می‌رود با پیشنهادی جدید و بهبود یافته برای کاپیتان انگلیس، به صحنه بازگردد. تصور می‌شود که تاتنهام حداقل ۱۰۰ میلیون پوند (۱۲۷ میلیون دلار / ۱۱۶ میلیون یورو) برای ستاره گلزن خود بخواهد.

باشگاه تاتنهام همواره به عنوان مذاکره‌کننده سرسختی شناخته می‌شود، اما کین مایل است در تابستان امسال تلاش کند و انتقال به بوندسلیگا را انجام دهد.

این مهاجم می‌تواند باشگاه را تهدید کند که با پایان قراردادش در سال ۲۰۲۴، در صورتی که دنیل لوی، رئیس باشگاه از بررسی پیشنهادات در این پنجره خودداری کند، اسپرز را به صورت آزاد ترک خواهد کرد.

تاتنهام قرار است در اواسط جولای تور پیش فصل خود را آغاز کند. این تیم در استرالیا، با وستهم، لستر تایلند و رم در سنگاپور بازی خواهند کرد.

کد خبر 671511

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.