توقیف موتورسیکلت ۵ میلیاردی قاچاق در اصفهان

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان از کشف یک دستگاه موتورسیکلت سنگین قاچاق به ارزش پنج میلیارد ریال در عملیات مأموران انتظامی این فرماندهی خبر داد.

سرهنگ حسین بساطی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: در راستای اجرای طرح برخورد با موتورسواران متخلف، مأموران کلانتری ۱۱ این فرماندهی حین گشت‌زنی فعال و هدفمند خود در سطح حوزه استحفاظی، یک دستگاه موتورسیکلت سنگین فاقد پلاک را در حال تردد مشاهده و جهت بررسی آن را متوقف کردند.

وی افزود: با بررسی‌های صورت گرفته مشخص شد، موتورسیکلت مذکور قاچاق و بدون هرگونه مدارک قانونی و معتبر گمرکی است که نسبت به توقیف آن اقدام و جهت اقدامات قانونی به مقر انتظامی منتقل شد.

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان با بیان اینکه در این رابطه یک متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده جهت انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شد، تصریح کرد: کارشناسان مربوطه ارزش موتورسیکلت قاچاق توقیفی را پنج میلیارد ریال برآورد کردند.

وی با تأکید بر پیامدها و آثار منفی قاچاق بر اقتصاد کشور، مبارزه با قاچاقچیان را یکی از اولویت‌های اصلی پلیس در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی در جامعه برشمرد و خاطرنشان کرد: شهروندان هرگونه اخبار و اطلاعاتی در خصوص حمل و نگهداری کالاهای قاچاق را در اسرع وقت از طریق تماس با مرکز فوریت‌های ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

کد خبر 671498

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.