تعامل شهرداری و میراث برای احیای بافت تاریخی/ تکمیل بخش شرقی رینگ چهارم تا اوایل سال آینده

مهم‌ترین رویدادهای مدیریت شهری اصفهان در هفته گذشته را در بسته خبری ایمنا بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، «خبرهای خوب برای مردم اصفهان / اجرای ۴۱۵ برنامه در دهه ولایت»، «اینجا، حجم درد بزرگ‌تر از درمان است / حاشیه‌ای دیدن و بودن، کلان معضل منطقه ۱۴ اصفهان است»، «شهر موزه اصفهان را باید حفظ کنیم»، «افتتاح ۴ پروژه عمرانی در هفدهمین ویژه‌برنامه «به احترام مردم اصفهان»»، «تعامل شهرداری و میراث برای احیای بافت تاریخی اصفهان»، «رسیدگی مدیریت شهری به مناطق کم‌برخوردار تنها یک شعار نیست»، «زدودن محرومیت از چهره مناطق محروم، اساسی‌ترین رویکرد دوره ششم مدیریت شهری است»، «تکمیل بخش شرقی رینگ چهارم تا اوایل سال آینده» و «همگرایی مدیریت شهری لازمه زیست‌پذیری شهرها است» مهم‌ترین رویدادهای مدیریت شهری اصفهان در هفته گذشته بود که گزیده‌ای از آن را در این بسته خبری ایمنا می‌خوانید.

خبرهای خوب برای مردم اصفهان / اجرای ۴۱۵ برنامه در دهه ولایت

علی قاسم‌زاده، شهردار اصفهان با بیان اینکه در دهه ولایت شهر اصفهان شاد و پربرنامه خواهد بود، گفت: ۳۵۹ عنوان برنامه در دهه ولایت در قالب ۴۱۵ اجرا در سطح شهر داریم، همچنین در این دهه بالغ بر ۶۰۰ میلیارد تومان پروژه افتتاح می‌شود.

اینجا، حجم درد بزرگ‌تر از درمان است / حاشیه‌ای دیدن و بودن، کلان معضل منطقه ۱۴ اصفهان است

محمدمهدی کریمی، مدیر منطقه ۱۴ شهرداری اصفهان گفت: بزرگترین مشکلات این منطقه ذیل یک کلان مؤلفه‌ای با نام حاشیه‌نشینی با زیرمولفه‌هایی همچون کارتن‌خوابی، اعتیاد، جمع‌آوری ضایعات و آسیب‌های اجتماعی قرار دارد، زیرا این منطقه همواره حاشیه‌ای دیده شده و اینجا، حجم درد بزرگ‌تر از درمان است.

شهر موزه اصفهان را باید حفظ کنیم

وحید مهدویان، معاون شهرسازی و معماری شهردار اصفهان گفت: شهرداری هرگونه مساعدت، همراهی و همکاری را با سرمایه‌گذاران و احیاگران بافت تاریخی خواهد داشت تا در کنار هم و با هم بتوانیم شهر موزه اصفهان را برای آیندگان حفظ کنیم.

هزینه ۵۳ میلیارد ریالی «مدیریت نت» برای اصلاح درزهای انبساطی پل امام خمینی (ره)

مسعود توکلی‌پور، مدیر تعمیرات و نگهداری ابنیه فنی معاونت عمران شهری شهرداری اصفهان گفت: عملیات اصلاح درزهای انبساطی پل امام خمینی (ره)، در قالب سه فاز و با هزینه‌ای بالغ بر ۵۳.۳ میلیارد ریال اجرا شد.

افتتاح ۴ پروژه عمرانی در هفدهمین ویژه‌برنامه «به احترام مردم اصفهان»

چهار پروژه عمرانی و خدماتی منطقه ۱۴ شهرداری اصفهان با اعتباری بالغ بر ۱۵۷ میلیارد تومان در هفدهمین ویژه‌برنامه «به احترام مردم اصفهان»، امروز (چهارشنبه) مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

تعامل شهرداری و میراث برای احیای بافت تاریخی اصفهان

رسول میرباقری، رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: در حال حاضر بیش از ۴۵ پروژه مرمتی در بافت تاریخی شهر اصفهان در دستور کار قرار دارد که حاصل تعامل و ارتباط شهرداری و اداره کل میراث فرهنگی و گردشگری استان است.

رسیدگی مدیریت شهری به مناطق کم‌برخوردار تنها یک شعار نیست

مجید نادرالاصلی، رئیس کمیسیون ویژه آب و مناطق کم‌برخوردار شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: مدیریت شهری در این دوره نه در شعار و ظاهر، بلکه در عمل تلاش کرد که رسیدگی به مناطق کم‌برخوردار از جمله منطقه ۱۴ را برای خود یک رسالت بداند، زیرا معتقد هستیم این منطقه یک فرصت است و اتفاقات مهمی باید در آن بیفتد.

زدودن محرومیت از چهره مناطق محروم، اساسی‌ترین رویکرد دوره ششم مدیریت شهری است

محمد نورصالحی، رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: یکی از مهمترین رویکردهای دوره مدیریت شهری زدودن محرومیت از چهره مناطق محروم است که سلسله پروژه‌های امروز منطقه ۱۴ در این راستا افتتاح شد.

تکمیل بخش شرقی رینگ چهارم تا اوایل سال آینده

عباس حاج‌رسولی‌ها، رئیس کمیسیون اقتصادی، حقوقی و گردشگری شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه در سال جاری حدود ۳۰۰ دستگاه اتوبوس به‌صورت مشارکتی خریداری یا در صورت امکان وارد کشور می‌شود، گفت: تلاش می‌کنیم تا انتهای سال جاری یا حداکثر اوایل سال آینده رینگ چهارم در قسمت شرق اصفهان تکمیل شود.

همگرایی مدیریت شهری لازمه زیست‌پذیری شهرها است

احمدرضا مصور، رئیس کمیسیون پایش و نظارت بر مصوبات شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: شهرداری یک ارگان توانمند است و با همگرایی تلاش می‌کند برای منافع شهروندان به‌سمت زیست بهتر و هدف‌های مشترک تمام نهادهای ذی‌نفع در شهر حرکت کند.

کد خبر 671497

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.