افتتاح ۴ پروژه عمرانی در هفدهمین ویژه‌برنامه «به احترام مردم اصفهان»

چهار پروژه عمرانی و خدماتی منطقه ۱۴ شهرداری اصفهان با اعتباری بالغ بر ۱۵۷ میلیارد تومان در هفدهمین ویژه‌برنامه «به احترام مردم اصفهان»، امروز (چهارشنبه) مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار ایمنا، پروژه‌های عمرانی و خدماتی منطقه ۱۴ شهرداری اصفهان شامل بازیکده تخصصی کودک حصه، تقاطع غیرهمسطح کاظمی‌آشتیانی، آسفالت و زیباسازی محله حصه در هفدهمین ویژه‌برنامه «به احترام مردم اصفهان» امروز _چهارشنبه چهاردهم تیرماه_ با اعتباری بالغ بر ۱۵۷ میلیارد تومان مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

پروژه آسفالت شامل آسفالت میدان جوان، رمپ‌های پل شهیدان طیاره، محله ارزنان، مجتمع کوثر و بافت فرسوده در متراژ ۴۶ هزار مترمربع است که دارای ۲۴۰ تن قیر یارانه بود و اعتبار ۱۲ میلیارد تومانی، تنها صرف پخت و پخش آن شده است.

برای زیباسازی محله حصه، اعتبار ۳.۷ میلیارد تومانی برای اجرای ۲۳ هزار متر پلاستر و بیش از ۱۱ هزار متر دیوارنگاره هزینه شده است و بازیکده تخصصی کودک این محله نیز با اعتبار ۱۹ میلیارد تومانی در متراژ ۸۵۰۰ مترمربع، دارای آلاچیق، زمین بازی ترافیکی، زمین ورزشی و بازی‌های هیجانی و خلاق، بهره‌برداری شد.

تقاطع غیرهمسطح مرحوم کاظمی‌آشتیانی با هزینه‌ای بالغ بر ۱۲۲.۵ میلیارد تومان به‌طول ۵۳۰ متر، عرض ۱۱ متر و خاکبرداری ۱۵ هزار مترمربع و ۴۲۰ تن حجم بتن و ۸۴۰ تن آرماتور نیز به بهره‌برداری رسید.

کد خبر 671484

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.